اعزام مربیان طرح شهید بهنام محمدی سپاه زاهدان به مشهد مقدس
کد خبر: 3744233
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

اعزام مربیان طرح شهید بهنام محمدی سپاه زاهدان به مشهد مقدس

گروه فرهنگی- فرمانده سپاه ناحیه زاهدان گفت: تعداد 16 مربی از طرح شهید بهنام محمدی ناحیه زاهدان امروز جهت گذراندن دوره آموزشی به مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام مربیان طرح شهید بهنام محمدی سپاه زاهدان به مشهد مقدس

خدارحم سارانی، فرمانده سپاه ناحیه زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: تعداد 16 مربی از طرح شهید بهنام محمدی ناحیه زاهدان امروز جهت گذراندن دوره آموزشی به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی اظهار کرد: طرح شهید بهنام محمدی در حقیقت، طرحی برای پیوند زدن میان سه نهاد مهم مدرسه، مسجد و خانواده است؛ در این آموزش‌ها، مربیان با نحوه تبلیغ و آموزش مؤثر فرهنگی و ارتباط گیری با دانش‌آموزان جهت ارتقای سطح بینش معرفتی و بصیرتی آشنا می‌شوند.
فرمانده سپاه زاهدان ادامه داد: مساجد باید محل اجتماع و فعالیت‌های فرهنگی نوجوانان باشند؛ نمی‌توان فردی را بسیجی دانست در حالی که با مسجد کاری نداشته باشد. بسیجیان با روحیه انقلابی خود نباید بگذارند مساجد خالی و بی‌رونق باشند.
وی افزود: مدارس ما قبل از آموزش و تعلیم، باید کانون تربیت باشند. کشوری که مردم تربیت شده و فهیم داشته باشد دیگر جایی برای جولان دشمنان و هجمه‌های فرهنگی آنان نخواهد بود.
سارانی اظهار کرد: متاسفانه با ورود فضای مجازی، خانواده‌ها دچار مشکل شده و روابط عاطفی در خانواده بسیار کمرنگ شده است. در طرح شهید بهنام محمدی، اهمیت زیادی برای حل این مشکل قائل شده‌ایم.
شهید بهنام محمدی، نوجوان 13 ساله اهل خرمشهر بود که در جنگ تحمیلی، علی‌رغم سن کم و جثه نحیف، با هوشمندی و چابکی به رزمندگان انقلاب اسلامی کمک می‌کرد. این نوجوان شهید، در تمام روزهای مقاومت در خرمشهر ماند تا اینکه در مهرماه 59، آسمانی شد.

انتهای پیام

captcha