تغییر نگاه گردشگری آسیا به همدان در ۲۰۱۸
کد خبر: 3744269
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

تغییر نگاه گردشگری آسیا به همدان در ۲۰۱۸

گروه فرهنگی - معاون عمرانی استاندار همدان بیان کرد: گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸ به شهر همدان طور دیگری نگاه خواهد کرد و به این مهم می‌توان از تأکیدات دبیر کل مجمع گفت‌وگو‌های کشور‌های آسیایی در همدان پی برد.

تغییر نگاه گردشگری آسیا به همدان در 2018

به‌ گزارش ایکنا از همدان، محمودرضا عراقی، معاون عمرانی استاندار همدان امروز، 14 شهریور در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه حضور هرچه بیشتر گردشگران خارجی در استان، مزایای مهمی همچون شکوفایی و رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت، اظهارکرد: در کنار تمامی دستگاه‌های اجرایی، عموم شهروندان استان باید برای جذب گردشگران داخلی و خارجی به استان تلاش کنند.
وی افزود: هنوز می‌توان به راهی که در پیش گرفته بودیم برای بهبود شرایط موجود در حوزه گردشگری ادامه دهیم، بسیاری از بدیهی‌ترین اقدامات لازم برای میزبانی از گردشگران در سال 2018 همچون ایجاد و تقویت زیرساخت‌های مناسب حمل‌ونقل، آموزش برخورد مناسب با گردشگران و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی که در دست رسیدگی قرار گرفت، می‌تواند ادامه داشته باشد.
وی تأکید کرد : حال مسئولیت‌ها سنگین‌تر شده‌ و دستگاه‌های مسئول باید نسبت به تحقق اهداف استان و کشور در سال 2018، بیش از پیش اهتمام ورزند. افزایش تبلیغات برای رویداد عظیم همدان 2018 باید به یک اولویت در حوزه گردشگری استان تبدیل شود، هماهنگی‌های لازم با آژانس‌های گردشگری و مسافری برای جذب گردشگران خارجی انجام شود.
عراقی با تأکید بر برگزاری دوره‌های آموزش رفتاری برای اقشار مختلف در راستای همدان 2018 و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت تبلیغی و اطلاع‌رسانی رسانه‌های استانی و ملی برای انعکاس هرچه بیشتر برنامه های این رویداد، اظهار کرد: گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸ ، به شهر همدان طور دیگری نگاه خواهد کرد و به این مهم می‌توان از تأکیدات دبیر کل مجمع گفت‌وگوهای کشورهای آسیایی در همدان پی برد.
گفتنی است؛ باندیت لیمچون دبیر کل مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا، در زمان برگزاری این کنفرانس از همت و اراده اعضای مجمع برای کمک به گردشگری همدان خبر داده بود . وی قاطعانه گفت که این مجمع از هیچ کمکی به همدان دریغ نمی‌کند و تمام تلاشش این است که همدان به مقصد گردشگری آسیا تبدیل شود و این به آن معناست که باید جدی بگیریم همدان 2018 نقطه آغاز بهره بردن از فرصت‌هاست.
انتهای پیام

captcha