برگزاری دوره آموزشی «دانشجو معلم قرآن کریم» در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
کد خبر: 3744321
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

برگزاری دوره آموزشی «دانشجو معلم قرآن کریم» در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هفتمین دوره آموزشی دانشجو معلم قرآن کریم با حضور ۱۳۱ نفر از دانشجویان علوم پزشکی در اردبیل برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی «دانشجو معلم قرآن کریم» در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

نقی دشتی، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفت وگو با ایکنا از اردبیل، تصریح کرد: هفتمین دوره آموزشی دانشجو معلم قرآن کریم و اولین دوره ارتقاء دانشجو معلمان قرآن کریم با شرکت ۱۳۱ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به صورت همزمان در روز‌های ۱۰ تا ۱۳ شهریورماه در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.
وی ادامه داد: ۹۲ نفر از دانشجویان برای اولین بار در این دوره آموزشی شرکت کردند و ۳۹ دانشجو نیز از شرکت‌کنندگان در دوره‌های پیشین این دوره آموزشی بودند که با ارائه مستندات تدریس و کارورزی، برای ارتقاء توانمندی‌های خود در این دوره آموزشی شرکت کردند.
دشتی افزود: در هفتمین دوره آموزشی دانشجو معلم قرآن کریم کارگاه روش‌ها و فنون تدریس، قرآن و زندگی، کارگاه روش تدریس در رشته‌های صحیح خوانی، حفظ و ترجمه و مفاهیم برگزار شد و در دوره ارتقاء دانشجو معلمان قرآن کریم نیز دانشجویان در کارگاه‌های آشنایی با علوم قرآنی، روش‌ها و فنون تدریس، قرآن و زندگی، راهکار‌های ایجاد انگیزش و جذب در کلاس درس و کارگاه تلاوت شرکت کردند.
وی در پایان گفت: دارا بودن معدل بالای ۱۶ در دوره‌های سپری شده، اشتغال به تحصیل، تدریس قرآن در دانشگاه یا خوابگاه و ... از جمله شرایط شرکت‌کنندگان در دوره ارتقای طرح دانشجو معلمان قرآن کریم بود.

captcha