برگزاری دومین مسابقات قرآن اتباع افغان به تعویق افتاد
کد خبر: 3744365
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

برگزاری دومین مسابقات قرآن اتباع افغان به تعویق افتاد

گروه مسابقات ــ دومین دوره مسابقات قرآن اتباع و مهاجرین افغانستانی با شعار «قرآن، کتاب وحدت» به بعد از دهه اول ماه محرم موکول شد.

حسنی، مدیرعامل دارالقرآن محمد امین(ص) در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: طی برنامه‌ریزی‌های گذشته مقرر بود تا دومین دوره مسابقات قرآن اتباع و مهاجرین افغانستانی با شعار «قرآن، کتاب وحدت» به همت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ویژه آقایان و بانوان افغانستانی مقیم استان تهران و در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ یک جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ کل قرآن کریم و تفسیر از ۱۵ تا ۲۰ شهریورماه برگزار شود.

مدیرعامل دارالقرآن محمد امین(ص) ادامه داد: هزینه‌های این مسابقات را اداره اتباع و مهاجرین و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) متقبل شده‌ بودند، اما به علت تغییر مدیرکل اداره اتباع و نیز همکاری نکردن آستان برای تأمین مالی و تأمین نشدن جوایز، مسابقات به بعد از دهه اول محرم موکول شد.

حسنی گفت: همچنین، مکان برگزاری نیز به تهران یا پاکدشت تغییر پیدا می‌کند. زمان و مکان دقیق این مسابقات که به همت دارالقرآن محمد امین(ص) و با کم کردن هزینه‌ها برگزار خواهد شد، متعاقباً اعلام می‌شود. تاکنون 300 نفر در مسابقات ثبت‌ نام کردند که این تعویق به همه آن‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند به دارالقرآن محمد امین(ص) واقع در ورامین، و یا با  شماره ۰۹۱۲۳۰۲۵۹۸۱ آقای حسنی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

 

captcha