تلاش قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران قابل تقدیر است
کد خبر: 3744394
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

تلاش قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران قابل تقدیر است

گروه سیاسی - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: همت و تلاش‌های خالصانه قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

تلاش خالصانه قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسدران قابل تقدیر است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز 14 شهریورماه در نشست با دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این قرارگاه با وجود اینکه به مشکلات مالی برخورده اما ذره‌ای از تلاش و همت آن‌ها کم نشده است و همچنان مشغول خدمت‌رسانی به محرومین هستند که بسیار ارزشمند است.
وی افزود:در بحث بازسازی مناطق زلزلزه‌زده استان کرمانشاه جای تقدیر و قدردانی است چرا که قطعا بازسازی چنین تخریب گسترده‌ای به سادگی انجام پذیر نیست اما تاکنون نهادهای مختلف از جمله این قرارگاه تلاش‌ها و کمک‌های بسیاری انجام داده‌اند.
آیت‌الله علما با اشاره به ساخت مساجد توسط این قرارگاه در مناطق محروم و دورافتاده، اظهار کرد: یکی از رویکردهای خوب در ساخت این مساجد این است که در نهایت سادگی و با کمترین هزینه ساخته شوند و مهم این است که صرفا مکانی برای نماز عبادت و استراحت مردم و مسافران فراهم شود.
درادامه این دیدار سردار ضیاءالدین حزنی، مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علاوه بر بازسازی در مناطق زلزله‌زده ساخت سالانه 450 مسکن مددجویی در استان کرمانشاه آغاز شده و در سال آینده این عدد به 100 واحد افزایش خواهد یافت.
وی افزود: فعالیت‌های مشترکی با قرارگاه نجف اشرف درحال انجام است به طوری که پنج دهستان کرمانشاه زیر چتر محرومیت‌زدایی و عمران این فعالیت‌ها قرار دارند.
مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب تصریح کرد: برخی برنامه‌های این قرارگاه همچون تأمین 150 هزار جهیزیه در سال به علت مشکلات مالی و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها متوقف شده است اما برای ساخت و ساز منازل مددجویی و بازسازی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه هیچ مشکلی وجود ندارد و این قرارگاه در استان کرمانشاه به برنامه‌های خود ادامه خواهد داد.
سردار حزنی اظهار کرد: مساجد پیش ساخته‌ای برای ورودی همه شهرهای کشور در نظر گرفته شده است که در صورت تأیید مسئولان ارشد هر استان اجرایی خواهد شد همچنین مساجد مناطق زلزله‌زده پس از پایان بازسازی منازل بازسازی و ساخته خواهند شد.
انتهای پیام

captcha