حرکت فرزند در مسیر قرآن، بزرگ‌ترین افتخار والدین/ استقبال خوب مردم از جشنواره گل‌های محمدی
کد خبر: 3744422
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

حرکت فرزند در مسیر قرآن، بزرگ‌ترین افتخار والدین/ استقبال خوب مردم از جشنواره گل‌های محمدی

گروه فعالیت‌های قرآنی - استاندار مرکزی گفت: بزرگترین افتخار پدر و مادر این است که فرزندش در مسیر قران قدم بردارد.استقبال خانواده‌ها، مردم، نوجوانان، مسئولان و روحانیون از جشنواره گل‌های محمدی(ص)بی‌نظیر است.

گام برداشتن فرزند در مسیر قرآن، بزرگ‌ترین افتخار والدین است/ استقبال بی‌نظیر مردم از جشنواره گل‌های محمدی(ص)

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید ‌علی آقازاده، استاندار مرکزی، امروز، 14شهریور‌ماه در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی استان که به مزیانی دلیجان برگزار شد گفت: بزرگترین افتخار پدر و مادر این است که فرزندش در مسیر قران قدم بردارد.

استقبال بی‌نظیر مردم از جشنواره گل‌های محمدی(ص)
وی تصریح کرد: برای جوامع نیز افتخاری است تا نوجوانان و جوانانی را تربیت کند تا برای ترویج قرآن، مفاهیم و انس و عشق به ارزش‌های والای قرآنی تلاش کند. استان مرکزی افتخار دارد پنجمین جشنواره قرآنی را در دو گروه دختران و پسران برگزار کند. استقبال خانواده‌ها، مردم، نوجوانان، مسئولان و روحانیون از این جشنواره بی‌نظیر است.
استاندار مرکزی تأکید کرد: حضور 11هزار کودک و نوجوان دانش‌آموز در این جشنواره قرآنی را نباید دست‌کم گرفت. وقتی 11 هزار قرآن‌آموز در معرض بروز و ظهور استعدادهای خود قرار بگیرند خدمتی بزرگ با کمترین هزینه بود که انجام شد. هیچ هزینه‌ای به صورت رسمی برای این سلسله مسابقات و جشنواره‌ها نشد و تنها کار با عشق و علاقه و اتحاد مسئولان، خیرین و نیروهای مردمی پیش رفت.

جشنواره گل‌های محمدی(ص) به یک سنت حسنه در استان تبدیل شده است
آقازاده اظهار کرد: با همت همه جشنواره قرآنی تبدیل به حماسه و بدعت بسیار حسنه در استان شده است. در استان مرکزی این خدمت به نحو احسن اجرا شد و بنده به سهم خودم از تمام افراد تقدیر می‌کنم. دست به کار بودن همه مسئولان و خیرین، صدا و سیما، اصحاب رسانه نشان از اهمیت پرداختن به موضوع قرآن دارد.
وی خطاب به نوجوانان و جوانان گفت: برای انجام کار بزرگ تنها نمی‌توان به منابع مالی تکیه کرد، همه چیز با پول و امکانات نیست، بدون پول و امکانات می‌شود قله‌های بلند افتخار را کسب کرده و بهترین نتیجه را از کار معنوی گرفت و شما با قدرت این مهم را به منصه ظهور رساندید. جنگ تحمیلی نمونه کار بزرگ با دست خالی و بدون امکانات است. شما نوجوانان بدانید بزرگترین کارها را با عزم جدی و اراده قوی می‌توان انجام داد.

لزوم تجلی‌بخشیدن به اراده عمومی در برابر تهدیدها
آقازاده تصریح کرد: حضور نوجوانان در عرصه قرآن و ارائه خدمات از سوی مسئولان، مردم و خیرین در شرایط فعلی نشان از عزم ملی و جهادی دارد. وقتی بتوانیم اراده را تجلی ببخشیم و به منصه ظهور برسانیم قطعا می‌توان تحریم‌ها، تهدیدها و محاصره‌های بیشتر از این را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
این مقام مسئول اضافه کرد: جشنواره قرآنی بخش کوچکی از اراده ملتی است که می‌تواند با دست خالی به قله‌های رفیع موفقیت برسد و قرآن در این جشنواره نامش برکت است و ملت در سایه قرآن به اهداف بلند می‌رسند. اگر مشکلی در کشور پیش آید با همین اراده، اعتقاد و سایه بلند قرآن حل می‌شود، خداوند پیروزی متمسکان به قرآن را تضمین کرده است.
استاندار مرکزی در پایان اظهار کرد: جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی در استان نشان می‌دهد که اتفاقات بزرگ‌تری می‌تواند بیفتد، امروز ما در شرایط ویژه هستیم که با تمسک به قرآن و الطاف الهی می‌توان بزرگترین مشکلات را پشت سر گذاشت. امید است جوانانی که چشم و چراغ جامعه هستند و موفقیت به دست آوردند قدم‌های بلندتری را برای پیش برد اهداف نظام بردارند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha