برگزاری جشن شکرگزاری قرآن در موسسه فاطمیه هفشجان
کد خبر: 3744480
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کیوانی خبر داد:

برگزاری جشن شکرگزاری قرآن در موسسه فاطمیه هفشجان

گروه فعالیت های قرآنی- مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمیه هفشجان از برگزاری جشن شکرگزاری حفظ جزء 30 قرآن ویژه قرآن آموزان این موسسه خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ قرآنی از اهداف اصلی این جشن بود.

 

برگزاری جشن شکرگزاری قرآن در موسسه قرآن و عترت(ع) فاطمیه هفشجان

محبوبه کیوانی، مدیر موسسه قرآن و عترت (ع) فاطمیه هفشجان، در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، گفت: قرآن در زندگی فردی و اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند که هدف از برگزاری این برنامه ، ترویج فرهنگ قرآنی و انس بیشتر با قرآن کریم و ایجاد خاطره ای شیرین از کسب مهارت قرآن در بین قرآن آموزان است.
وی افزود: انس با قرآن سبب خواهد شد تا تأثیرات تربیتی آموزه های قرآنی و دینی بروز کند و در پیشبرد اهداف آموزشی نیز تأثیر به سزایی داشته باشد.
مدیر موسسه قرآن و عترت (ع) فاطمیه هفشجان با اشاره به اینکه این جشن مخصوص قرآن آموزان دختر۷ تا 10ساله این موسسه بود ، افزود: ۱۵ نفر از قرآن آموزان در ترم تابستان در ۲۲ جلسه با نحوه حفظ و روخوانی جزء ۳۰ قرآن کریم آشنا شدند .
کیوانی، گفت: موسسه فرهنگی قرآنی فاطمیه حدود 12 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته قرآن‌آموزان بسیار زیادی را جذب کند.
وی افزود: تاکنون صدها نفر از امکانات این موسسه استفاده کرده‌اند که موفقیت‌های بسیاری توسط قرآن‌آموزان این مرکز کسب شده است.
کیوانی گفت: کلاس های این موسسه در رشته های آموزش قرآن کریم (روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ، ترجمه و مفاهیم، تفسیر) و نهج البلاغه در طول سال برگزار می شوند.
وی با اشاره به اینکه کلاس ها برای خواهران برگزار می شود بیان کرد: این موسسه تلاش می کند به گونه ای قرآن را به بچه ها آموزش دهد که علاقه و انس خاصی نسبت به قرآن و فعالیت های قرآنی پیدا کنند و خوشبختانه استقبال از این فعالیت ها مطلوب بوده است.
کیوانی همچنین با اشاره به آموزش قرآن کریم در رده‌های سنی مختلف در موسسه قرآن و عترت(ع) فاطمیه افزود: در این موسسه علاوه بر آموزش قرآن کریم در رشته های مختلف، هر هفته ختم دسته جمعی قرآن کریم و ختم سوره مبارکه انعام برگزار می شود.
مدیر موسسه قرآن و عترت(ع) فاطمیه هفشجان با اشاره به اهمیت آموزش قرآن در کنار ترویج سیره ائمه و معصومین گفت: در این موسسه مراسم مذهبی اعم از ولادت و شهادت ائمه و سایر مناسبت های ملی و دینی برگزار می شود.
وی تاکید کرد: قرآن آموزانی که در کلاس های این موسسه شرکت نمایند و در آزمون های پایانی موفق به دریافت نمره حد نصاب لازم گردند از طرف اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مدرک معتبر دریافت می کنند.
مدیر موسسه قرآن و عترت(ع) فاطمیه یاد آوری کرد، کلیه متقاضیان برای ثبت نام در کلاس های این مرکز به نشانی هفشجان مسجد حضرت اباالفضل(ع) مراجعه نمایند.

انتهای پیام

captcha