خداوند، ضامن ماندگاری نهضت عظیم کربلا است
کد خبر: 3744489
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

خداوند، ضامن ماندگاری نهضت عظیم کربلا است

گروه معارف - مسئول تبلیغات اسلامی سلماس بابیان اینکه خداوند متعال ضامن ماندگاری نهضت عظیم کربلا است، گفت: خورشید وجود سید الشهداء باعث شد که ماه و ستارگان کربلا دیده شده و به ماه و ستارگان ابدی تاریخ بشریت تبدیل شوند.

خداوند، ضامن ماندگاری نهضت عظیم کربلا است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین میلاد اسماعیلی مسئول تبلیغات اسلامی سلماس شب گذشته در جلسه هماهنگی برنامه های ماه محرم که در محل اداره ی تبلیغات اسلامی سلماس برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم بیان کرد: یکی از دلایل بقاء نهضت حسینی این بوده که خواست خدا بوده این نهضت باقی بماند و نهضت امام حسین(ع) باقی خواهد ماند، چون خدا ضامن این نهضت است.

وی اظهار کرد: اسلام به وجود مبارک امام حسین و نهضت خون در برابر شمشیر در عاشورا و بواسطه جامعیت کربلا بود که در طول تاریخ زنده مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی افزود: خورشید وجود سید الشهداء باعث شد که ماه وستارگان کربلا دیده شده و به ماه ستارگان ابدی تاریخ بشریت تبدیل شوند، إِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَینِ حَرَارَةً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَداً، برای شهادت حسین (ع)، حرارت و گرمایی در دلهای مؤ منان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود و برای افزایش حرارت قلب مومنان ما با تمام توان در خدمت شما خادمان حسینی هستیم.

بلازم به ذکر است در ادامه در خصوص همکاری ادارات ذی ربط با هئیت های مذهبی، برای برگزاری همایش آستانه محرم در روز جمعه ۱۶ شهریور ماه در مسجد حضرت علی اکبر (ع) سلماس هماهنگی های لازم به عمل آمد.

انتهای پیام

captcha