کمک 500 میلیون تومانی خیران زنجانی به جشن عاطفه‌ها
کد خبر: 3744514
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

کمک 500 میلیون تومانی خیران زنجانی به جشن عاطفه‌ها

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با آغاز جمع‌آوری کمک‌های خیران برای جشن عاطفه‌ها از تیرماه تا کنون بیش از 500 میلیون تومان کمک شده است.

کمک 500 میلیون تومانی خیران زنجانی به جشن عاطفه‌هابه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها به منظور جمع‌آوری و ساماندهی کمک‌های خیران به دانش‌آموزان نیازمند از تیرماه سال جاری آغاز شده است.
وی بیان کرد: این حشن به شکل متمرکز در روزهای 15و16 شهریورماه با شعار« لبخند مهر ،بسته به مهر شما» با برپایی پایگاه‌ها در میادین شهرها و مصلی‌های نماز جمعه استان ادامه می‌یابد تا در 11مهرماه سالجاری با حضور با شکوه دانش‌آموزان در مدارس شاهد گسترش فرهنگ انفاق، احسان و نوع‌دوستی باشیم .
صفری عنوان کرد: در جشن عاطفه‌های امسال 1469 پایگاه، کمک‌های خیران و نیکوکاران زنجانی را درمیادین، معابر، میعادگاه‌های نمازجمعه و مدارس جمع‌آوری می‌کنند که خیران تاکنون به منظور تامین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 501 میلیون تومان در قالب جشن عاطفه‌ها کمک کرده‌اند.
وی با اشاره به افزایش کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها خاطرنشان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده رشد 128 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه 3 هزار و 142 دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در استان زنجان وجود دارد، گفت: برنامه‌ریزی شده است هزینه‌های تحصیلی مورد نیاز این گروه از جامعه هدف با مشارکت خیران در جشن عاطفه‌ها تامین و قبل از بازگشایی مدارس در بین خانواده‌ها توزیع شود.
وی تصریح کرد: مردم باید امامان معصوم(ع) را الگو  وآموزه ارزشی و معنوی خود در راستای  احسان، انفاق و نیکوکاری قرار دهند.
رئیس شورای زکات استان نیز با قدردانی از خدمات کمیته امداد بر کار جهادی تاکید کرد و گفت: انفاق در جامعه باید تبدیل به فرهنگ و در خطبه‌های نماز جمعه بحث انفاق برای مردم تبیین شود.
انتهای پیام
captcha