برگزاری ۱۰۰ کلاس قرآنی در سبزوار
کد خبر: 3744579
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

برگزاری ۱۰۰ کلاس قرآنی در سبزوار

گروه شهرستان‌ها ــ کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در حاشیه بازدید از آثار دانش‌آموزان خانه قرآن بیت النور اظهار کرد: ۱۰۰ کلاس قرآن در رشته‌های مختلف نظیر روخوانی و روانخوانی قرآن در تابستان برگزار شد.

برگزاری 100 کلاس قرآنی در سبزواربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی و در آستانه ماه محرم به همراه کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار پای به مرکزی قرآنی در سبزوار می‌گذارم که 270 نفر را در رشته‌های مختلف علوم قرآنی در ایام تابستان آموزش داده است.

زهرا شم‌آبادی، مسئول پیش دبستانی و خانه قرآن بیت‌النور در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: در طول تابستان 270 نفر از کلاس های قرآنی این مرکز در رشته‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید بهره برده‌اند.

وی با بیان اینکه در کنار این کلاس‌های قرآنی کلاس‌های آموزش نقاشی، ترمه دوزی، نقاشی روی لباس و برخی دیگر از کلاس‌ها برای کودکان برگزار شد، افزود: به دلیل استقبال کودکان از این کلاس‌ها و رضایت والدین در آینده برگزاری این کلاس‌ها ادامه خواهد داشت.

برگزاری 100 کلاس قرآنی در سبزوار
در حاشیه این مراسم مصطفی رحیمی، کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، به خبرنگار ایکنا گفت: در طول تابستان 100 کلاس آموزشی در دیار سربداران برگزار شد که اکثر آن‌ها خودگردان بودند.

وی با بیان اینکه آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن محور اصلی این آموزش‌ها بود، اضافه کرد: 19 تشکل قرآنی در سبزوار داریم که 15 مورد آن در حال حاضر فعالیت دارند.

در ادامه بازدید از این نمایشگاه فریده ثابتی، معلم آموزش نقاشی و تولید لوازم تزئینی برای کودکان، به خبرنگار ما گفت: به دلیل جذابیت کارهای تولیدی بسیاری از دانش‌آموزان از این فعالیت‌ها استقبال کردند و خود به عنوان یک تولید کننده بومی در زمینه لوازم مصرفی کوچک در خانه فعال شدند.

وی با اشاره به اینکه کارهای تولیدی با دست دارای جذابیت ویژه برای ایده پردازی کودکان در زمینه هنر دست، است، تصریح کرد: نقاشی روی لباس یکی از فعالیت‌های جذاب برای کودکان است که با خرید رنگ در خانه می‌توان آثار بسیار زیبا در کنار تخلیه هیجان کودکان تولید کرد.

انتهای پیام

captcha