آخرین تیر دشمن اتاق جنگ اقتصادی است
کد خبر: 3744709
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

آخرین تیر دشمن اتاق جنگ اقتصادی است

گروه سیاسی- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمن به طور مداوم درحال دشمنی کردن است و آخرین تیر آن‌ها اتاق جنگ اقتصادی است و باید مردم هوشیار اجازه ندهند دشمن از اتاق جنگ خود بر ما پیروز شود.

آخرین تیر دشمن اتاق جنگ اقتصادی است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به جنایات 17 شهریورماه رژیم طاغوت، گفت: برای به ثمر رسیدن انقلاب خون‌های بسیاری ریخته شده است.
وی با اشاره به شرایط حساس کشور، افزود: امروز دشمن با تورم و گرانی به دنبال لطمه زدن به کشور هستند.
تشکیل اتاق‌های جنگ رسانه‌ای علیه کشور توسط کشورهای همسایه
آیت‌الله علما با بیان اینکه دشمنان ما زیاد نشده‌اند بلکه نمی‌خواهند حرف جدیدی از ایران شنیده شود، اظهار کرد: باید از ترویج فضای ناامیدی در کشور جلوگیری کنیم.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به شروع دوباره تحریم‌ها تصریح کرد: دشمن امروز از ایستادگی ملت ما در برابر استکبار جهانی نگران است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز وظیفه داریم با قدرت به راه خود ادامه دهیم و دشمن به طور مداوم درحال دشمنی با کشور ما است و آخرین تیر آن‌ها اتاق جنگ اقتصادی است که باید ملت هوشیار ما اجازه ندهند دشمن از اتاق جنگ خود بر ما پیروز شود.
وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد شایعه و تشنج در کشور است و دشمنان جنگ رسانه‌ای علیه کشور را شروع کرده‌اند و در این راستا نیز کشورهای همسایه ما اتاق‌های جنگ رسانه‌ای تشکیل داده‌اند.
آیت‌الله علما درادامه با بیان اینکه همه ما باید راه واقعی امام حسین(ع) را زنده نگه داریم بر اهمیت حقیقت امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.
امام جمعه کرمانشاه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: باید مراقب نفوذ دشمن در بین جوانان و نوجوانان خود باشیم.
انتهای پیام

captcha