نصب ضریح امامزاده یحیی(ع) چرام
کد خبر: 3744746
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

نصب ضریح امامزاده یحیی(ع) چرام

گروه اجتماعی ـ با حضور مسئولان و مردم سادات روستای شیخ‌هابیل چرام ضریح مقدس امامزاده یحیی(ع) نصب شد.

نصب ضریح امامزاده یحیی(ع )چرام

به گزارش ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد، عدل هاشمی‌پور، منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، 16 شهریورماه در مراسم نصب ضریح مقدس امامزاده یحیی(ع) چرام، اظهار کرد: متأسفانه در جامعه امروزی امور فرهنگی مورد بی‌مهری قرار گرفته است.
وی خواستار فنداسیون زائرسرای امامزاده یحیی(ع) از هیئت امنای این امامزاده شد و افزود: 50 میلیون تومان جهت احداث زائرسرای این امامزاده در مهرماه کمک خواهم کرد.
منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از آسفالت و بهره‌برداری جاده عمارت قلعه گل به روستای شیخ‌هابیل تا نیمه دوم سال 98 خبر داد و افزود: جهت رفع مشکل آب این روستا در حال پیگیری هستیم.
هاشمی‌پوردر ادامه بیان کرد: بداخلاقی‌ها فارغ از هرگونه قومیت و جناح‌های سیاسی جهت انجام دادن کارهای عام‌المنفعه کنار گذاشته شوند و با وحدت و همدلی در کنار هم از منابع مختلف برای آسایش این مردم کمک بگیریم.
همچنین، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی، امام جمعه دهدشت نیز گفت: مهم‌ترین امر در جامعه امروزی توجه به ارزش‌های دینی است، متاسفانه عده‌ای منافقانه فکر می‌کنند و در صدد تضعیف پایگاه‌های فرهنگی هستند.
وی با بیان اینکه کسانی که می‌توانند در مقابل هجمه‌های بدخواهان مقابله کنند همین اولاد امامزادگان هستند، اضافه کرد: به واسطه امامزادگان اعتقادات شیعی حفظ شده و لذا این امامزادگان پایگاه اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهند بود.

نصب ضریح امامزاده یحیی(ع )چرام
بنابراین گزارش، همچنین، سیدعنایت خاضع، از متولیان و هیات امنای امامزاده یحیی(ع) نیز در این مراسم ابراز کرد: بازسازی مرقد مطهر این امامزاده از سال 87 آغاز شده و از زمان بازسازی تاکنون 600 میلیون تومان هزینه ساخت مجدد آن شده است.
وی هزینه ساخت ضریح این امامزاده را 76 میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: این ضریح مقدس با کمک‌های مردمی ساخته شده است.
خاضع نبود زائرسرا و محوطه مناسب را از مشکلات مهم این امامزاده اعلام کرد و خواستار مساعدت مسئولان در این راستا شد.
انتهای پیام

captcha