رونمایی از کتاب «جاسوسی سنتی و رایانه‌ای» در نمین
کد خبر: 3744792
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

رونمایی از کتاب «جاسوسی سنتی و رایانه‌ای» در نمین

گروه اجتماعی ـ مراسم رونمایی از کتاب «جاسوسی سنتی و رایانه‌ای» و تجلیل از بازنشستگان با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و فرماندار در شهرستان نمین برگزار شد.

رونمایی از کتاب «جاسوسی سنتی و رایانه‌ای» در نمینبه گزارش ایکنا از اردبیل، عاطف ناصری، فرماندار نمین، امروز، ۱۷ شهریورماه در آئین رونمایی از کتاب و تجلیل از بازنشستگان دستگاه‌های فرهنگی این شهرستان تصریح کرد: شهرستان نمین به عنوان دارالفنون شمال غرب کشور مطرح بوده و بازنشستگان در تثبیت این جایگاه فرهنگی نقش مهمی دارند.
فرماندار نمین با اشاره به صبغه تاریخی و فرهنگی این شهرستان گفت: پیشکسوتان حوزه‌های فرهنگی و بازنشتگان در احیای شاخص‌های علمی و فرهنگی در اعصار مختلف نقش بسزائی داشته اند و این امر موجب مطرح شدن نمین به عنوان دارالفنون شمال غرب کشور شده است.
وی اجرای برنامه‌های متعدد کتاب خوانی در کتابخانه‌های این شهرستان را چشمگیر دانست و افزود: دانشگاه‌ها و سایر مراکز فرهنگی نیز در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی حمایت‌های لازم را از کتابخانه‌های عمومی به عمل آورند.
در ادامه رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی را ضروری دانست و گفت: این نهاد فرهنگی در راستای ارتقای شاخص‌های کتاب خوانی برنامه‌های متعددی را در حوزه کتاب خوانی اجرا می‌کند و ضرورت دارد همزمان با آغاز سال تحصیلی نهاد‌های فرهنگی، برنامه ریز‌های لازم برای تشویق و ترغیب دانش آموزان برای مطالعه کتاب را انجام دهند.
عزیزخانی با تبریک روز خانواده و بازنشستگان به شرکت کنندگان در این مراسم، گفت: مهمترین زنجیره عادت به مطالعه، نهاد خانواده است و مطالعه کتاب توسط والدین، موجب تربیت و پرورش یافتن کودکان کتابخوان و فرهیخته خواهد شد.
وی گفت: رونمایی از کتاب نویسنده بومی شهرستان با عنوان «جاسوسی سنتی و رایانه ای» نوشته فردین قربانی کله سر، اجرای نمایش خلاق توسط کودکان، مسابقه نقاشی خانوادگی، قصه گویی خانوادگی و تجلیل از بازنشستگان فرهنگی شهرستان، از محور مهم این برنامه است.
انتهای پیام

captcha