عرضه بیش از ۶۳ هزار کتاب در شانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه
کد خبر: 3744859
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

عرضه بیش از ۶۳ هزار کتاب در شانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه

گروه فرهنگی – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه کتاب در ارومیه خبر داد و گفت: بیش از ۶۳ هزار کتاب در این نمایشگاه که در محل پارک جنگلی ارومیه دایر خواهد شد، عرضه می‌شود.

عرضه بیش از ۶۳ هزار کتاب در شانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی صبح امروز، 17 شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد، بیان کرد: شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در ارومیه از روز 20 تا 25 شهریورماه سال جاری در محل پارک جنگلی ارومیه دایر خواهد شد و 180 غرفه در این نمایشگاه حضور دارند.
وی ادامه داد: تسهیل در دستیابی آسان به تازه‌های نشر، عرضه کتابهای ناشران در یک فضا و مکان واحد، تبلیغ و رونمایی از کتاب‌های جدید، تعامل ناشران استان‌های سراسر کشور با یکدیگر، نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه نشر و حمایت از مؤلفان و ناشران بومی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
خدایاری با اشاره به اینکه سال گذشته نمایشگاه کتاب در محل مجتمع فرهنگی ارومیه برگزار شده بود، تصریح کرد: امسال نمایشگاه در محل اصلی خود برگزار می‌شود که همین امر استقبال ناشران را افزایش داده و پیش‌بینی می‌شود مردم نیز استقبال چشمگیری از نمایشگاه به عمل آورند.
وی افزود: با توجه به اینکه در ایام ماه محرم نیز قرار خواهیم گرفت برنامه‌های مختلفی نیز در محل نمایشگاه برای این ایام درنظر گرفته شده که دعوت از سخنرانان برجسته و استاد حوزه و دانشگاه از جمله این برنامه ها به شمار می رود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی یادآور شد: این نمایشگاه در سه سالن پارک جنگلی ارومیه برگزار می شود که سالن شماره 1 و 2 مختص کتاب‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف همچون زبان، حقوق، کشاورزی، کودک و نوجوان، پزشکی، دانشگاهی، هنر و موضوعات متفرقه است و سالن شماره 3 نیز بیشتر در حوزه آموزشی، نماز و قرآنی به فعالیت خواهد پرداخت.
وی  با اشاره به اینکه ۱۴۴ ناشر مستقل، ۶۵ ناشر به نمایندگی از تهران و ۲۰ ناشر نمایندگی آذربایجان‌غربی در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در ارومیه حضور خواهند داشت، اظهار کرد: ۶۳ هزار و ۵۵۰ جلد کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با تخفیف 30 درصدی نمایشگاه از کتاب‌ها بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

captcha