تجمع بزرگ مردمی «لبیک یا حسین» در نهاوند
کد خبر: 3744962
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

تجمع بزرگ مردمی «لبیک یا حسین» در نهاوند

گروه اجتماعی ــ رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از برگزاری تجمع بزرگ مردمی «لبیک یا حسین» در روز دوم محرم در امامزاده محمد(ع) این شهرستان خبر داد.

تجمع بزرگ مردمی «لبیک یا حسین» در نهاوند

حجت‌الاسلام فیض اله اسدپور، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه همزمان با دهه اول محرم برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند افزود: غبارروبی امامزاده محمد(ع) نهاوند و تجمع بزرگ مردمی «لبیک یا حسین» در روز دوم محرم در این امامزاده از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.
حجت الاسلام اسدپور اضافه کرد: همزمان با اولین جمعه ماه محرم، مراسم شیرخوارگان حسینی در 5 امامزاده شاخص شهرستان شامل امامزاده محمد(ع)، مهدی(ع)، جعفر(ع)، ابراهیم(ع) و فضل(ع) برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود بیش از 700 نفر در این مراسم حضور بهم رسانند.
وی ادامه داد: برگزاری همایش «احلی‌من‌العسل» با حضور 300 جوان عاشورایی در امامزاده مهدی(ع) همزمان با 6 محرم و برپایی خیمه معرفت در امامزاده محمد(ع) از یکم تا 12 ماه محرم با محوریت برگزاری گفتمان‌های دینی، غرفه‌های مشاوره و وقف و...از دیگر برنامه‌های این ایام است.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند عنوان کرد: همزمان با 12 محرم، همایش «رهروان زینبی» در سه امامزاده مهدی(ع)، محمد(ع) و فضل(ع) برگزار خواهد شد، پیش بینی می‌شود تعداد کثیری از بانوان در این مراسم شرکت کنند.
وی با بیان اینکه 12 مبلغ برنامه‌های دهه اول محرم را پوشش خواهند داد ابراز کرد: 4 مبلغ اعزامی از قم و 8 مبلغ بومی همزمان با آغاز محرم فعالیت تبلیغی خود را در شهرستان اغاز خواهند کرد.
حجت الاسلام اسدپور با بیان اینکه اکثر بقاع متبرکه در دهه اول محرم برنامه‌های عزاداری، خواهند داشت گفت: این مجموعه بر آن است تا بتواند در سطح همه بقاع متبرکه نماز ظهر عاشورا را به صورت جماعت برگزار کند.
انتهای پیام

captcha