برگزاری 230 برنامه در هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی
کد خبر: 3744987
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

برگزاری 230 برنامه در هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی از برگزاری 230 برنامه در هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه آحاد مردم جامعه است.

برگزاری 230 برنامه در هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ناصر اصلانی دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به برنامه های هفته امربه معروف و نهی از منکر در استان اظهار کرد: هفته امر به معروف و نهی از منکر از روز 20 شهریور ماه با شعار نهادینه سازی همه جانبه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر آغاز شدا و تا 26 این ماه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه آحاد مردم جامعه بوده و تنها یک دستگاه اجرایی یا نهاد خاصی اجرای آن را بر عهده ندارد، بلکه باید تمام افراد جامعه اعم از پیر و جوان، زن و مرد، کارمند و معلم و بازاری، دست به دست هم دهیم تا این فریضه الهی را در جامعه جاری و ترویج دهیم.

اصلانی با تاکید بر فلسفه قیام و نهضت امام حسین(ع) تصریح کرد: امام حسین(ع) برای زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و با یزید و کفار جنگید و مردم کشور ما نیز برای دفاع از این امر و وظیفه الهی در مقابل طاغوت آن زمان ایستادگی کرده و انقلاب کردند و اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم، باید به این وظیفه خطیر که سینه سینه به ما رسیده، عمل کنیم.  

وی ادامه داد: مردم ما پیرو و دوست دار امام حسین(ع) و اهل بیت بوده و در ایام سوگواری محرم به دلیل اینکه مردم بیشتر در تکایا و مساجد حضور دارند، امر به معروف و نهی از منکر بیشتر ترویج می یابد.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی با اشاره به برنامه های این هفته گفت: در طول این هفته برگزاری 230 برنامه توسط ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر پیش بینی شده که جلسه اخلاق مدیران، نشست اتحادیه های صنفی، بیعت با شهدا هشت سال دفاع مقدس، برگزاری همایش استانی امربه معروف و نهی از منکر و اجرای ویژه برنامه های هفته احیا در سه حوزه ادارات، اتحادیه های صنفی و مساجد از جمله برنامه هایی است که در طول این هفته برگزار خواهد شد.

اصلانی یادآور شد: 537 شورای امر به معروف ونهی از منکر در سطح استان وجود دارد که 86 مرکز متعلق به ارومیه بوده و 45 مرکز صنفی، 30 مرکز در مساجد مذهبی و 116 شورا از تشکلات مردمی فعالیت می کنند.

انتهای پیام

 

 

captcha