عزاداری‌های محرم و صفر فرصتی برای اتحاد و همدلی است
کد خبر: 3745010
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
صحرائیان:

عزاداری‌های محرم و صفر فرصتی برای اتحاد و همدلی است

گروه اجتماعی ـ فرماندار جهرم، عزاداری‌های محرم و صفر را فرصتی برای اتحاد و همدلی توصیف و بر لزوم توجه به این مسئله تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، علیرضا صحرائیان،‌ فرماندار جهرم شب گذشته، 16 شهریورماه در نشست هماهنگی برنامه‌های ماه محرم و صفر این شهرستان با بیان اینکه عزاداری محرم و صفر فرصتی برای اتحاد و همدلی است، گفت: عزاداری‌های ایام محرم و صفر باید به نماد وحدت مسلمانان خصوصا شیعیان و پیروان حضرت امام حسین(ع) بدل شود.
وی تأكید كرد كه اختلافات، زمینه را برای شکاف و تفرقه فراهم می‌کند و نقطه قوت هیئت‌های مذهبی، مردمی و خودجوش بودن آن‌ها است.
فرماندار جهرم افزود: مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان جهرم هرسال با حضور پرشور و گسترده مردم متدین و عزادار به شکل باشکوهی برگزار می‌شود و امیدواریم با هماهنگی و تعامل بیشتر مسئولین و مردم امسال بیشتر از سال‌های گذشته، شاهد برگزاری این مراسم‌ها باشیم.
صحرائیان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل مسئولان هیئت‌های مذهبی، روحانیون، مداحان، نیروهای انتظامی، امنیتی، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیح و مسئولان ذیربط، از دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا خواست تا هماهنگی‌های لازم را به منظور برگزاری مراسم به بهترین شکل ممکن داشته باشند.
وی تأکید کرد: مراقبت‌های لازم از نظر امنیتی و انتظامی، همکاری‌های لازم با مسئولان و مأموران امنیتی و پلیس راهور برای ایجاد امنیت بیشتر وجلوگیری از ترافیک، حفظ آرامش وآسایش مردم نیز بسیار مهم است.
فرماندار شهرستان جهرم گفت: شهرداری‌ها و نهادهای خدمات‌رسان سطح شهرستان در این ایام حضور فعال و شبانه‌روزی داشته باشند.
انتهای پیام

captcha