سیاست‌های ترامپ با مقاومت مردم به نتیجه نخواهید رسید
کد خبر: 3745037
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
نوذری:

سیاست‌های ترامپ با مقاومت مردم به نتیجه نخواهید رسید

گروه سیاست و اقتصاد - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: نظام استکبار به رهبری آمریکا و به ویژه دولت ترامپ جنگ آشکاری را با ملت ایران آغاز کرده که مطمئنا با مقاومت مردم به نتیجه نخواهد رسید.

سیاست‌های ترامپ با مقاومت مردم به نتیجه نخواهید رسید
به گزارش ایکنا از ایلام، محمد نوذری، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، امروز در مراسم بزرگداشت شهدای 17 شهریور در محل مسجد جامع ایلام، اظهار کرد: بی‌تردید خون شهدای قیام خونین 17 شهریور در سال 57 از عوامل مهم سرنگونی و سقوط ستمشاهی محسوب شده که این مهم را می‌توان از تحلیل این واقعه به خوبی به دست آورد.
وی با بیان اینکه  از ابتدای نهضت ملت ایران برای سرنگونی رژیم فاسد و وابسته ستمشاهی روزهای تعیین کننده بسیاری وجود دارد ولی در این میان جایگاه و نقش مردم در قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷ بسیار ممتاز و ویژه است، افزود: رژیم پهلوی در این روز که به جمعه سیاه معروف است دست به جنایتی بسیار بزرگ زد و خون تعداد کثیری از اقشار مختلف مردم را به زمین ریخت تا بیش از گذشته چهره کریه خود را در منظر عموم مردم روشن کند .
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: جنایتی که رژیم محمدرضا شاه پهلوی در ۱۷ شهریور ۵۷ مرتکب شد موجب شد نهضت شور و ایعاد گسترده‌تری بگیرد و همه مردم با حضور در خیابان ها و تظاهرات‌های گسترده فریاد آزادی و استقلال‌طلبی خود را از دست این رژیم سفاک و خونریز به صدا در آورند .
وی با اشاره به ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط کنونی ادامه داد: نظام استکبار به رهبری آمریکا و به ویژه دولت ترامپ جنگ آشکاری را با ملت ایران آغاز کرده که مطمئنا با مقاومت مردم به نتیجه نخواهد رسید.
نوذری تصریح کرد: حمایت همه جانبه از کشور و اتحاد و همدلی مردم و مسئولین نیاز  امروز جامعه بوده و بی‌تردید با همبستگی و هماهنگی همه آحاد ملت از این شرایط حساس نیز عبور خواهیم کرد .
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در پایان سخنان خود به حادثه آتش گرفتن سرکنسولگری ایران در بصره اشاره و گفت: در پشت پرده این اقدام ردپای امریکا و اسرائیل وجود دارد و این اقدام برای تحت الشعاع قرار دادن اجلاس سه جانبه ایران ، روسیه و ترکیه صورت گرفت.
وی با بیان اینکه در فضای استان انسجام کاملی بین استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان و نمایندگان مردم وجود دارد، تاکید کرد: مشکلات کنونی کشور به زودی حل خواهد شد و دشمن هم کاری از پیش نخواهد برد.
انتهای پیام
captcha