دیدار استاندار با خانواده‌ 2 شهید دفاع مقدس
کد خبر: 3745041
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

دیدار استاندار با خانواده‌ 2 شهید دفاع مقدس

گروه اجتماعی - استاندار ایلام در دیدار با دو خانواده شهید دفاع مقدس گفت: اگر در مسیر خدمت به مردم گام برداریم قطعا در مسیر شهدا حرکت کرده‌ایم.

دیدار استاندار با خانواده‌ 2 شهید دفاع مقدس
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز در دیدار با خانواده شهید «قدرت نظری» در بخش صالح آباد اظهار کرد: همه چیز را مدیون خون شهدا می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم در عمل با خدمت به مردم راه شهدا را ادامه بدهیم.
همچنین استاندار ایلام در دیدار با خانواده شهید «اله‌کرم شاه‌محمدی» گفت: شهدا مسیر درست زندگی کردن را برای ما مشخص کرده‌اند و اگر در مسیر خدمت به مردم گام برداریم قطعا در مسیر شهدا حرکت کرده‌ایم. ما همه چیز را مدیون خون شهدا می‌دانیم و امروز حفاظت از آرمان‌هایی که شهدا برای آن جان خود را نثار کردند بر عهده ماست .
در این دیدار استاندار ایلام دستورات لازم را جهت پیگیری خواسته‌ها و مطالبات این خانواده معظم به مسئولان ذیربط صادر کردند .
استاندارایلام در دیدار با3معلول جسمی و حرکتی در بخش صالح‌آباد مسائل و مشکلات آنان را با حضور مسئولان ذیربط بررسی و علاوه بر کمک مالی دستورات لازم درجهت رفع مشکل آنان صادر کرد.
انتهای پیام
captcha