مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی مردم سیستان‌وبلوچستان در کمک به نیازمندان
کد خبر: 3745079
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸

مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی مردم سیستان‌وبلوچستان در کمک به نیازمندان

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: در مرحله اول جشن عاطفه‌ها که روز‌های پنجشنبه و جمعه، ۱۵ و ۱۶ شهریورماه در سطح استان برگزار شد، مبلغ ۲۰ میلیارد و ۳۱۳ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری 20 میلیارد ریال کمک‌های مردم سیستان‌وبلوچستان در جشن عاطفه‌ها

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: در مرحله اول جشن عاطفه‌ها که روزهای پنجشنبه و جمعه، 15 و 16 شهریورماه در سطح استان برگزار شد، مبلغ 20 میلیارد و 313 میلیون و 840 هزار ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد.
وی ادامه داد: جشن عاطفه‌ها امسال طی دو مرحله، در ۳۸۰ پایگاه شامل ۷۷ پایگاه ثابت و ۳۰۳ پایگاه سیار در استان برگزار می‌شود که مرحله دوم آن از ۱۱ مهرماه آغاز می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه دریافت کمک‌ها صرفا از طریق روش‌های نوین و پایگاه‌های اصلی این نهاد صورت می‌گیرد، افزود: سال گذشته مردم استان 39 میلیارد و 636 میلیون ریال به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت مناطق محروم استان کمک کردند.
عبادی اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری تاکید این نهاد بر سامانه تلفن همراه، دانلود اپلیکیشن سکه، سنا، بله، سایت کمیته امداد امام (ره) و تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷۷ بوده که برای دریافت کمک‌های نقدی نیکوکاران این استان طراحی شده است.

انتهای پیام

captcha