برنامه‌های هفته خانواده در کردستان اعلام شد
کد خبر: 3745101
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

برنامه‌های هفته خانواده در کردستان اعلام شد

گروه اجتماعی- مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برنامه‌های هفته خانواده در استان را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته خانواده در کردستان اعلام شد

سعیده لشکری، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تبریک فرا رسیدن هفته خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار کرد: با توجه به اینکه بنیان خانواده محبوب ترین بنیان نزد خداوند است در راستای اشاعه فرهنگ اهمیت به کانون خانواده و اعتلای کیفیت زندگی در خانواده‌های ایرانی تبلیغات اسلامی کردستان با ابلاغ برنامه هایی در راستای تحقق اهداف برنامه‌ریزی کرده است.
وی افزود: برگزاری ۱۰ گفتمان با عنوان خانواده مطهر، برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان خانواده و فضای مجازی در ۱۰ شهرستان و شناسایی و تجلیل از یک خانواده شهید یا خانواده موفق قرآنی یا فرهنگی ورزشی و علمی از جمله این برنامه‌هاست.
لشکری عنوان کرد: برگزاری مسابقه یادداشت‌نویسی بین خانواده‌های کارکنان با موضوع نشاط در خانواده، معنویت در خانواده، اقتصاد خانواده و بانوان از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی برگزاری نشستی با موضوع رابطه دین گریزی و سست شدن بنیان خانواده را نیز از دیگر برنامه های این هفته ذکر و بیان کرد: این برنامه ها با همکاری ادارات استان برگزار می‌شود.
مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان یادآور شد: مخاطبان این برنامه‌ها بانوان فرهیخته، جوانان، مبلغان بانو، اعضای هیئات مذهبی و غیره هستند.
انتهای پیام

captcha