برپایی نمایشگاهی از آثار حسن انجمن در اربیل عراق
کد خبر: 3745105
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

برپایی نمایشگاهی از آثار حسن انجمن در اربیل عراق

گروه فرهنگی ـ به دعوت انجمن خوشنویسان اقلیم کردستان عراق نمایشگاهی از آثار حسن انجمن خوشنویس کردستان ایران در اربیل برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاهی از آثار استاد حسن انجمن در اربیل عراق

به گزارش ایکنا از کردستان، نمایشگاهی از تازه‌ترین آثار حسن انجمن در تاریخ ۱۸ الی ۲۰ شهریورماه سال جاری در گالری میدیا اربیل اقلیم کردستان عراق برپا می شود.
این نمایشگاه به دعوت انجمن خوشنویسان اقلیم کردستان دایر می شود و علاقمندان به هنر خوشنویسی به مدت دو روز صبح ها و عصرها می توانند از این آثار بازدید کنند.
حسن انجمن متولد سال ۱۳۵۰ در سنندج و دارای مدرک استادی از انجمن خوشنویسان ایران است و تاکنون نمایشگاه های انفرادی فراوانی در داخل و خارج از کشور برپا کرده و علاوه برآن در نمایشگاه های جمعی هم چون دومین دوسالانه خوشنویسی جهان اسلام در تهران، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و فستیوال خوشنویسی جهان اسلام در ترکیه شرکت داشته است.
یادآور می‌شود؛ این هنرمند کردستانی در جشنواره های مختلفی هم چون جشنواره خوشنویسی غرب کشور در خط نستعلیق و جشنواره خوشنویسی کشور در خط ثلث رتبه اول را کسب کرده است و دریافت بیش از ۱۵۰ لوح افتخار، تقدیر و سپاس از مقامات استانی و کشوری را هم در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.
انتهای پیام

captcha