مردم و دولتمردان به «اقتصاد مقاومتی» روی آورند
کد خبر: 3745158
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

مردم و دولتمردان به «اقتصاد مقاومتی» روی آورند

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: مردم و دولتمردان باید ضمن تبعیت از رهبری به اقتصاد مقاومتی روی بیاورند تا ‌جنگ فرهنگی و اقتصادی که دشمن در حال حاضر به راه انداخته را ‌همچون دفاع مقدس با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مردم و دولتمردان به «اقتصاد مقاومتی» روی بیاورند

‌مرتضی سیاهوشی، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در حاشیه رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاه محمد سول‌الله(ص) شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مردم به ویژه جوانان باید باور کنند در حال جنگ با دشمن هستیم، جنگ فرهنگی و اقتصادی.
وی ادامه داد: اگر باور کنیم در حال جنگ هستیم خود را برای آن آماده می‌کنیم چرا که هر جنگی ملزوماتی دارد و الزام این جنگ «بصیرت» است به طوری‌که اگر مردم بصیرت داشته باشند و دشمن را بشناسند، نقشه‌های دشمن نقش بر آب خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: امروز هدف دشمن از جنگ اقتصادی و فرهنگی این است که بین مردم و حاکمیت جدایی بیندازد و می‌خواهد از این موقعیت استفاده کند و به هدف خود برسد چرا که جدایی بین مردم و حاکمیت منجر به تغییر رفتار و ساختار سیاسی خواهد شد بنابراین مردم و جوانان باید آگاه باشند و با بصیرت دشمن را شکست دهند.
فرمانده سپاه تویسرکان با تأکید بر همراه بودن مردم با رهبری تأکید کرد: مردم و دولتمردان باید ضمن تبعیت از رهبری به اقتصاد مقاومتی روی بیاورند تا بتوانیم از این گردنه هم با قدرت عبور کنیم چرا که ما از گردنه‌های دفاع مقدس، ترور و فتنه سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۶ با بصیرت عبور کرده‌ایم و از این جنگ اقتصادی هم با رهبری حضرت آقا و آگاهی ملت عبور خواهیم کرد.
سیاهوشی یادآور شد: هدف از برگزاری رزمایش، نمایش قدرت سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) است به طوریکه رزمایش برگزار شده در شهرستان تویسرکان در دو عملیات کمین و ضدکمین و شورش و ضدشورش با حضور گردان‌های بیت‌المقدس بود البته رزمایش از دو روز قبل در اردوگاه آغاز شده و بسیجیان آموزش‌ها و تاکتیک‌های مختلف را گذراند‌ند.
انتهای پیام

captcha