برپایی نمایشگاه پائیزه در قالب ۸۷ غرفه در لرستان
کد خبر: 3745160
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

برپایی نمایشگاه پائیزه در قالب ۸۷ غرفه در لرستان

گروه اجتماعی ـ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از برپایی نمایشگاه پائیزه در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا ۲۳ شهریور در قالب ۸۷ غرفه همچون لوازم‌التحریر، کیف و کفش مانتو مدارس، مرغ گرم، مرغ منجمد، گوشت قرمز، برنج و شکر این نمایشگاه برپا است.

برپایی نمایشگاه پاییزه در قالب ۸۷ غرفه در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان امروز، 18 شهریورماه در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه پائیزه در استان خبر داد و گفت: با توجه به ایام بازگشایی مدارس و تقاضای خرید برای برخی از کالاها همچون کیف، کفش، مانتو مدارس، لوازم‌التحریر و مواد غذایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا طی نیمه دوم شهریور در شهرستان‌های مختلف استان برپا می‌شود.
وی ادامه داد: در مرکز استان نیز از تاریخ ۱۴ تا ۲۳ شهریور به مدت ۱۰ روز در قالب ۸۷ غرفه همچون لوازم‌التحریر، کیف و کفش مانتو مدارس، مرغ گرم، مرغ منجمد، گوشت قرمز، برنج و شکر این نمایشگاه برپا شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه عنوان کرد: محصولات و کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها با ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.
صفی‌خانی گفت: نمایشگاه پائیزه خرم‌آباد به مدت ده روز از تاریخ مذکور و ساعت ۱۵ لغایت ۲۱ دایر بوده و هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه واقع در بلوار دانشجو جنب هلال احمر کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.
وی بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بازرسین سازمان صمت و اصناف در درب ورودی نمایشگاه مستقر بوده و شهروندان می‌توانند مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با برپایی نمایشگاه به آنان اعلام کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: در هر شهرستان متناسب با شرایط این نمایشگاه در حال برگزاری است و مردم می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف مناسب تهیه کنند.

انتهای پیام

captcha