ساخت «کفشداری باب‌القبله» از سوی شهروندان قزوینی
کد خبر: 3745167
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

ساخت «کفشداری باب‌القبله» از سوی شهروندان قزوینی

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین گفت: برای اولین بار پروژه کفشداری باب‌القبله در کاظمین و حرم امام موسی کاظم و امام جواد(ع) به همت مردم ولایت‌مدار استان قزوین اجرایی می‌شود.

شهروندان قزوینی کفشداری باب القبله را در کاظمین می‌سازند

حامد کبودوند، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: این ستاد مأموریت دارد برای جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی برای بازسازی و ساخت عتبات عالیات و حرم‌ها و اعزام و ساماندهی خادمین اجرایی حرم‌ها فعالیت داشته باشد.
وی با بیان اینکه عملکرد استان قزوین باعث شد تا به‌صورت مستقل کارهای اجرایی یکی از حرم‌ها را به خود اختصاص دهد، تصریح کرد: خوشبختانه استان قزوین جزء استان‌های پیش رو در این خصوص در سطح کشور است.
کبودوند ادامه داد: بعد از بیش از یک دهه فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان دو اتفاق مهم رخ داد که یک مورد آن اضافه شدن طرح توسعه حرم طفلان مسلم است که قرار است در طرح توسعه این حرم 21 هزار متر به صحن و حرم بارگاه طفلان مسلم افزوده شود.
این مسئول خبر داد: همچنین برای اولین بار استان قزوین پروژه کفشداری باب القبله در کاظمین و حرم امام موسی کاظم و امام جواد(ع) را به همت مردم فهیم و ولایت‌مدار استان اجرایی کرده و خواهد ساخت.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در ستاد بازسازی عتبات نیازمند کمک اصحاب رسانه برای نشان دادن و آگاهی‌رسانی به عموم جامعه درخصوص مأموریت‌های این ستاد هستیم.
انتهای پیام

captcha