دانشگاه بوئین‌زهرا معطر به عطر نمایشگاه قرآن می‌شود
کد خبر: 3745226
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

دانشگاه بوئین‌زهرا معطر به عطر نمایشگاه قرآن می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دانشگاه فنی ـ مهندسی بوئین‌زهرا از برپایی نمایشگاه قرآن همزمان ماه محرم و صفر در این دانشگاه خبر داد و گفت: نمایشگاه قرآن بی‌شک می‌تواند روح قرآن را در فضای این دانشگاه و در میان دانشجویان و اساتید ترویج دهد.

دانشگاه بوئین‌زهرا معطر به عطر نمایشگاه قرآن می‌شود

بابک محمدحسینی، رئیس دانشگاه فنی مهندسی بوئین‌زهرا در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین با اشاره به فرارسیدن محرم‌الحرام اظهار کرد: در ایام ماه‌های پرفیض محرم و صفر نمایشگاه قرآن در این دانشگاه برپا خواهد شد که بی‌شک این نمایشگاه می‌تواند روح قرآن را در فضای این دانشگاه و در میان دانشجویان و اساتید ترویج دهد.
محمدحسینی تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه می‌تواند در راستای حرکت جامعه دانشگاهی این دانشگاه به سمت علاقه‌مندی هر چه بیشتر به مباحث دینی و قرآنی مفید باشد.
رئیس دانشگاه فنی مهندسی بوئین‌زهرا یادآور شد: زمان احتمالی برپایی این نمایشگاه بعد از اربعین حسینی خواهد بود با این حال تمام همت خود را برای برپایی آن در ماه محرم خواهیم کرد.
محمدحسینی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در محیط این دانشگاه دایر خواهد شد و اگر بتوانیم زمینه دائمی کردن آن را هم ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha