رزمایش محمد رسول‌الله(ص) ۲ برگزار شد
کد خبر: 3745249
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

رزمایش محمد رسول‌الله(ص) ۲ برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ بسیجیان گردان‌های الی بیت‌المقدس با حضور در رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲، آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

رزمایش محمد رسول‌الله ۲ بار دیگر اقتدار بسیجیان به نمایش گذاشت

به گزارش ایکنا از هرمزگان ، در این رزمایش بسیجیان با پیاده‌روی از بلوار ساحلی تا مسجد جامع بندرعباس و سردادن شعار مرگ بر استکبار جهانی(آمریکا و اسرائیل) و اجرای حرکات رزمی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع بسیجیان گفت: نیروهای بسیج مردمی با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس موجب شدند تا پیروزی در عملیات‌ها با سربازان اسلام باشد.
سردار رضا ترابی افزود از سراسر کشور جمعیتی بالغ‌بر ۱۰۰ هزار نفر در استادیوم آزادی تجمع کردند و بعد از مراسم اعلام کردند در مقابل باطل می‌جنگند و امروز بعد از ۳۷ سال از این حادثه مهم که باعث رعب و وحشت استکبار و صدام حسین شد، بسیجیان در سراسر کشور با برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله ۲ بار دیگر اقتدار بسیجیان به نمایش گذاشته شد.
وی هدف از اجرای این رزمایش را نمایش آمادگی و توان رزمی بسیج، خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم، ایجاد وحدت و انسجام ملی و افزایش روحیه امید و خودباوری در جامعه عنوان کرد.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: بسیجیان هر زمان که احساس کردند این نظام و انقلاب به حضور آن‌ها نیاز دارد به‌صورت داوطلبانه و پیش‌گام به کمک پرداختند و در زمان دفاع مقدس بسیجیان با اقتدار به کمک سپاه و ارتش آمدند و عملیات‌های دشمن را یکی پس از دیگری با شکست مواجه کردند.
ترابی یادآور شد: در جای‌جای انقلاب و در همه عرصه‌های نیاز به حضور،  بسیجیان در خط مقدم حاضر شدند و با دادن خون‌های خود درخت انقلاب را آبیاری کردند که امروزه شاهد هستیم آمریکا و جنایتکاران استکبارستیز با حضور پررنگ بسیجیان و گردان‌های الی بیت‌المقدس نمی‌توانند وارد عرصه جنگ نظامی با کشور عزیزمان شوند.
وی عنوان کرد: حضور پررنگ بسیجیان در همه عرصه‌ها باعث شده تا حیله‌های دشمن با شکست‌های سنگین روبه‌رو شود.
همچنین فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس نیز گفت: بسیج در همه صحنه‌های انقلاب و هرجایی که کشور به آن نیاز داشته باشد با اقتدار حضور دارد.
سرهنگ اباذر سالاری افزود: در رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) دو در هرمزگان، بیست‌وپنج گردان بسیج حضور دارند.
رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله دو از نهم شهریور با شرکت هفت‌صد هزار بسیجی در سراسر کشور آغاز شده و تا بیست و نهم شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام.

captcha