زمان جلسه هماهنگی کمیته پیگیری اتحادیه‌ مدغم کشوری مشخص شد
کد خبر: 3745264
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
با حضور نمایندگان دستگاه‌ها؛

زمان جلسه هماهنگی کمیته پیگیری اتحادیه‌ مدغم کشوری مشخص شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ کمیته پیگیری اتحادیه مدغم کشوری طی نامه‌ای به دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، زمان جلسه هماهنگی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها را مشخص کرد.

به گزارش ایکنا؛ کمیته منتخب مدیران عامل اتحادیه‌های قرآنی استان‌ها طی نامه‌ای زمان جلسه هماهنگی اتحادیه مدغم کشوری را با حضور دستگاه‌های مربوطه مشخص کردند.
طی این نامه کمیته منتخب از سوی اتحادیه‌های استانی به منظور رسیدگی به مقوله ادغام کشوری و مأموریت آن در پیگیری مجمع عمومی اتحادیه کشوری، جلسه هماهنگی کمیته پیگیری تشکیل اتحادیه مدغم کشوری را چهارشنبه، 21 شهریورماه معین کرد.
طی این نامه که خطاب به حجت‌الاسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور است، خواسته شده که این جلسه با حضور نمایندگان کمیته منتخب استان‌ها، دستگاه حاکمیت(نمایندگان شورای توسعه، معاونت قرآن و عترت، سازمان دارالقرآن الکریم) همچنین، نمایندگان دو اتحادیه سابق کشوری باشد تا بدون کمترین شائبه‌ و ان قلتی تشکیل شود.
یادآور می‌شود، این جلسه با بررسی و تصویب پیش‌نویس شیوه‌نامه، نحوه برگزاری مجمع عمومی اتحادیه کشوری و آغاز فرآیند تشکیل اتحادیه کشوری در آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود. طی این نامه خواسته شده است که با مکان برپایی این جلسه در دبیرخانه شورا موافقت لازم صورت گیرد. همچنین، طی این نامه خواسته شده است که زمان این جلسه از سوی دبیر شورای توسعه مشخص شود.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha