هنرمندان مروج توسعه فرهنگ وقف باشند
کد خبر: 3745301
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

هنرمندان مروج توسعه فرهنگ وقف باشند

گروه فرهنگی - پورانداخت مهین، بازیگر اصفهانی گفت: هنرمندان با استفاده از هنر خود و همچنین با رفتار و منش خویش می‌توانند باعث تشویق مردم به امر نیکوکاری شوند و همچنین در ترویج فرهنگ وقف مؤثر و تأثیرگذار باشند.

هنرمندان مروج توسعه فرهنگ وقف باشند

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، پوراندخت مهیمن با اشاره به اینکه در گذشته دیگران کاشتند و ما از عواید آنان بهرمند شدیم و امروز ما باید بکاریم تا آیندگان از آن بهره‌مند شوند، اظهار کرد: وظیفه هر آدمی است که در حد توان خود برای کمک به دیگران و ارتقاء اجتماع خود در ابعاد گوناگون فعالیت کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه من در حد توان خود سعی کرده‌ام تا به دیگران کمک کنم، گفت: هرگاه در امور خیریه فعالیتی انجام داده‌ام احساس شور و نشاط درونی و آرامش خاصی را تجربه کرده‌ام.
‌مهیمن در ادامه خاطر نشان کرد: اگر افراد توانمند بتوانند برای توسعه علم و دانش، بهداشت و سلامت در مناطق محروم بخشی از اموال خود را وقف نمایند اول برای آخرت خود توشه‌ای را ذخیره کرده‌اند و در مرحله دوم نیز حرکت بسیار بزرگ و قابل تقدیری را در راستای ایجاد توسعه، عمران و آبادانی سرزمین مادری خود برداشته‌اند.
وی در ادامه یادآور شد: هنرمندان نیز می‌توانند با استفاده از هنر خود و همچنین با رفتار و منش خویش باعث تشویق مردم به امر نیکوکاری و همچنین ترویج فرهنگ وقف مؤثر و تأثیرگذار باشند و این اقدام بسیار بزرگ و پسندیده‌ای است که مخصوصا در این برهه از زمان که اقشار آسیب پذیر جامعه بیش از گذشته دچار بحران‌های اقتصادی و مالی زیادی شده‌اند به همراه دارد و ایجاد وقف‌هایی براساس نیازهای روز جامعه می‌تواند راهگشای بسیار بزرگی برای کمک به این افراد و همچنین جامعه برای برون رفت از این مسائل باشد.
انتهای پیام

captcha