همكاری مؤسسات قرآنی فارس در اجرای فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری
کد خبر: 3745307
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

همكاری مؤسسات قرآنی فارس در اجرای فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در نشست مشترك اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس با بسیج هنرمندان بر همكاری مؤسسات قرآنی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ـ هنری تأكید شد.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست هماهنگی ترویج فرهنگ قرآنی با استفاده از ابزار هنر امروز، 18 شهریورماه با حضور مدیر اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس و رئیس سازمان بسیج هنرمندان این استان برگزار شد.

اعلام آمادگی بسیج هنرمندان فارس برای برگزاری جشنواره‌های قرآنی
نیما زارع، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در این نشست، آمادگی این سازمان را جهت همکاری در اجرای برنامه‌های قرآنی با رویکرد هنری اعلام كرد و گفت: بسیج هنرمندان شیراز با استفاده از امکانات خود و با همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی استان می‌تواند طرح‌هایی از جمله جشنواره‌های قرآنی برگزار كند.
محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت فارس نیز در این نشست ضمن اظهار رضایت از این همکاری و همفکری دو نهاد تأکید کرد: اجرای طرح‌های فرهنگی ـ مذهبی از جمله محافل قرآنی، طرح کرسی‌های تلاوت و تجلیل از قاریان نوجوان می‌تواند زمینه گسترش علوم قرآنی را بیش از پیش هموار سازد.
وی اظهار كرد: پیش‌نویس همکاری دو نهاد اتحادیه تشكل‌های قرآن فارس و بسیج هنرمندان فارس در اسرع وقت طی جلسه‌ای مشترک تدوین و به تصویب خواهد رسید.
انتهای پیام

captcha