قاریان طرح کرسی تلاوت قرآن ‌شیراز تجلیل شدند
کد خبر: 3745308
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

قاریان طرح کرسی تلاوت قرآن ‌شیراز تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ قاریان طرح کرسی تلاوت قرآن شیراز به‌ همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس امروز،‌ 18 شهریورماه ضمن اعلام خبر فوق گفت: مراسم تجلیل از قاریان طرح کرسی تلاوت شیراز به‌همت این اداره در سالن کنفرانس اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد.
وی افزود: در این مراسم که بیست نفر از قاریان ممتاز شیراز حضور داشتند، چهار نفر از قاریان به تلاوت قرآن پرداختند و سپس یکی از حاضران طی سخنان کوتاهی بعضی درخواست‌های جامعه قرآنی شیراز را مطرح كرد.
موسوی ضمن تقدیر مجدد از این اساتید که بدون هیچ چشم‌داشتی مدت‌هاست به اجرای این طرح پرداخته‌اند، گفت: طرح کرسی تلاوت با همت جمعی از قاریان و اجرای تلاوت قرآن به‌صورت هفتگی در مساجد شیراز اجرا و به‌صورت چرخشی با حضور 30 قاری ممتاز شیراز بعد از نماز مغرب و عشاء تداوم داشته است.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس گفت: طی نظرسنجی به عمل آمده اکثر مخاطبان از اجرای یکساله طرح اظهار رضایت كرده و طبق برنامه مدونی که در این خصوص تدوین شده در آتیه‌ای نزدیک علاوه بر قرائت به تدریس مفاهیم قرآنی نیز پرداخته می‌شود.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از تمام 20 نفر قاری برگزاركننده طرح كرسی‌های تلاوت قرآن شیراز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.
انتهای پیام

captcha