یکی از شرایط مهم تبلیغ داشتن گفتار صادق است
کد خبر: 3745344
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی:

یکی از شرایط مهم تبلیغ داشتن گفتار صادق است

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: امروز علمایی که در مناصب اداری قرار دارند نباید وظیفه اصلی خود را که تبلیغ دین و دعوت مردم به آرامش است را فراموش کنند.

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، صبح امروز یکشنبه 18 شهریور در همایش طلایه داران تبلیغ که با حضور وزیر اطلاعات در امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شده بود اظهار کرد: امروز بسیاری از دشمنان اسلام درصدد ایجاد شکاف بین مردم و نظام هستند و این مساله وظیفه روحانیت را برای برخورد با دسیسه های آنان و ممانعت از تفرقه سنگین تر کرده است.


وی افزود: امروز علمایی که در مناصب اداری قرار دارند نباید وظیفه اصلی خود را که تبلیغ دین و دعوت مردم به آرامش است را فراموش کنند.
نورمفیدی افزود: یکی از شرایط مهم تبلیغ داشتن گفتار صادق است و تبلیغاتی که در حوزه دین انجام می شود باید برای مردم جذاب باشد.


نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: امروز علما همانند سد محکم در برابر سیلاب هجمه های دشمن باید بایستند و اجازه ندهند این سیلاب موجب خسارت به مردم در زمینه های مختلف شود.


وی گفت: باید در مقابل خالی کردن دل مردم و ترساندن آن ها از وجود برخی کمبودها، مقاومت کنیم و نگذاریم مردم با وسوسه های دشمنان از دست بروند، اگر چه بسیاری هم ناآگاهانه بر مشکلات موجود و ایجاد نا امیدی دامن می زنند.


در این مراسم دکتر سیدمناف هاشمی، استاندار استان گلستان ضمن ارائه گزارش وضعیت استان و برنامه های آتی در بخشی از سخنان خود گفت: یکی از مهمترین دلایل ایجاد امنیت در استان گلستان وحدت اقوام و اتحاد آن با یکدیگر است که این مهم با درایت نماینده ولی فقیه در گلستان و نیروهای امنیتی به وجود آمده است.

انتهای پیام

captcha