برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در شهرکرد
کد خبر: 3745389
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳

برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در شهرکرد

گروه فرهنگی ــ همایش طلایه‌داران تبلیغ در آستانه ماه محرم 1440 با حضور 500 نفر از مبلغین و مبلغات اعزامی در شهر کرد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام سید عزیز الله میراحمدی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، گفت: علمای دین، مبلغین و ذاکرین باید مسئله عاشورا و مصائب امام حسین(ع) ‌را به صورت یک مسئله جدی و اصلی مورد توجه قرار دهند و در این راه، حادثه کربلا را از پیرایه های مضر و خلاف واقع جدا سازند و پس از خالص کردن آن با استفاده از انواع هنرهای بیانی به ذکر این مصیبت بزرگ بپردازند.
حجت الاسلام میراحمدی افزود: روحانیون اعزامی با یاری هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی و افراد متدین در شهرها و روستاها مجالس سخنرانی تشکیل می‌دهند و درزمینهٔ عقاید، اخلاق، تاریخ اسلام، احکام شرعی، آداب معاشرت اسلامی و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی روشنگری می‌کنند که این امر بسیار باارزش است.
وی ادامه داد: امسال به مانند سال های گذشته همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه ی ماه محرم در شهرستان های لردگان، بروجن و شهر کرد برگزار می شود.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری بیان کرد: همایش طلایه داران تبلیغ ویژه ی مبلغین اعزامی شهرستان های شهرکرد، کوهرنگ، فارسان، کیار، بن، سامان و اردل روز دوشنبه 19 شهریور 97 در سالن بلاغ اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
حجت الاسلام میراحمدی گفت: یک بسته فرهنگی متشکل از یک جلد کتاب از کتب حجت الاسلام قرائتی با عنوان «روضه های قرآنی » برای 500 نفر تهیه و تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه در این همایش از سخنان نماینده ی ولی فقیه در استان، فرمانده ی نیروی انتظامی و نماینده ی اداره امور آب استان چهار محال و بختیاری بهره خواهیم برد و نکاتی را بیان خواهند کرد، افزود: سخنران ویژه ی این همایش حجت الاسلام صادقی از اساتید حوزه علمیه قم هستند.

captcha