معلم نیاز را با توان و جان را با ایمان در می‌آمیزد
کد خبر: 3745402
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲

معلم نیاز را با توان و جان را با ایمان در می‌آمیزد

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: معلم عشق را با صبوری، دانش را با تجربه، نیاز را با توان و جان را با ایمان در می‌آمیزد و تقدیم انسان می‌کند تا انسان به مبدا هستی‌بخش نزدیک شود و راه رستگاری را بپیماید.

معلم نیاز را با توان و جان را با ایمان در می‌آمیزد

به گزارش ایکنا از کردستان، سیداحسن علوی، نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی امروز، 18 شهریورماه در سومین جشن بزرگ تلاش و مراسم تقدیر از فرهنگیان و دانش آموزان افتخارآفرین و تلاشگر سال تحصیلی 97-96 که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه معلمی، شغل و حرفه نیست بلکه عشق می‌خواهد، اظهار کرد: برون داد معلمی، انسان سازی است پس باید زانوی ادب در مقابل معلمان زد.
وی افزود: معلم عشق را با صبوری، دانش را با تجربه، نیاز را با توان و جان را با ایمان در می‌آمیزد و تقدیم انسان می‌کند تا انسان به مبدا هستی بخش نزدیک شود و راه رستگاری را بپیماید.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات معیشتی معلمان، عنوان کرد: در کشورهای توسعه یافته هر آنچه را معلمان بخواهند به آنها می دهند اما در کشور ما اینگونه نیست و معلمان ما دغدغه تامین معیشت خود را دارند.
وی در ادامه به ضرورت به روز بودن معلمان و مدرسان مدارس تاکید کرد و گفت: ما هر روز شاهد رشد و پیشرفت علوم مختلف و کشفیات جدید هستیم که اگر دانش آموخته‌های ما اگر به روز مطالعه نکنند نمی‌توانند مدعی باشند که به دانش روز مسلط هستند.
علوی تاکید کرد: امروز دیگر نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای گذشته جوابگوی نیاز جامعه ما نیست و باید در این حوزه پیشرفت کنیم تا عقب نمانیم.
وی ذکر کرد: شبکه‌های اجتماعی هم امروز بسیار جلوتر از نظام آموزشی ما در حرکت هستند و نظام آموزشی ما را به چالش کشیده‌اند.
نماینده سنندج بیان کرد: اگر براساس نیازهای روز حرکت نکنیم و در بخش آموزشی هزینه نکنیم بسیار نظام آموزشیمان عقب خواهد ماند.
وی در پایان یادآور شد: در مجلس شورای اسلامی هم تمام تلاش ما بر حل مشکلات قشر معلمان بوده است و در راه تمام همت خود را به کار خواهیم بست.
انتهای پیام

captcha