پایان شهریورماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر»
کد خبر: 3745413
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۰

پایان شهریورماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر»

گروه فرهنگی ــ دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان گفت: مهلت ارسال آثار روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان واجد شرایط به این جشنواره پایان شهریورماه است.

پایان شهریورماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر»

به گزارش ایکنا از کرمان، مرتضی کارآموزیان، دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان روز گذشته، 18 شهریورماه در جمع به خبرنگاران اظهار کرد: تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان واجد شرایط که در رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شاغل هستند دعوت می‌شود آثار برتر خود را که در فاصله مهر 96 تا پایان شهریور 97 که در یکی از رسانه‌ها منتشر شده است را تا پایان شهریورماه سال جاری به کانون بسیج رسانه و یا سازمان بسیج رسانه استان ارسال کنند.
وی با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره، افزود: آثار ارسالی باید در محدوده موضوعات مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی و 40 سالگی انقلاب اسلامی باشد.
دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان بیان کرد: شرکت کنندگان آثار خود را در قالب‌های تولید محتوای متنی شامل خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت و ... محتوای چند رسانه‌ای شامل موشن گرافیک، کاریکاتور، کلیپ، عکس و ... نرم‌افزار شامل اپلیکیشن موبایلی نرم‌افزار رایانه و ... ارسال کنند.
کارآموزیان تصریح کرد: تمام روزنامه‌نگاران فعال در رسانه‌ها، نمایندگی نشریات و خبرگزاری‌های سراسری و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی که دارای یکی از شرایط ذیل باشند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.
وی با بیان اینکه فقط آثاری اجازه شرکت در جشنواره را دارند که رسانه منتشر کننده آن دارای مجوز از هیأت نظارت بر مطبوعات باشد، گفت: متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو بخش و در هر بخش الزاماً با سه اثر در جشنواره شرکت کنند.
دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان اظهارکرد: آثار فاقد نام مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد، مگر آن که اثر ارسالی را مدیرمسوول تأیید کند و آثاری که دارای نام مستعار هستند، با تایید مدیرمسئول می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.
کارآموزیان با تأکید بر اینکه همه آثار باید دارای مشخصات کامل نام رسانه و استان محل نشر باشد، ادامه داد: ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر از طریق تحویل حضوری و یا پست و ارسال آن به نشانی کانون سازمان بسیج رسانه (میدان عاشورا، بلوار جانباز، طبقه زیرین ستاد احیای امر به معروف) و یا سازمان بسیج رسانه، چهار راه فیروزه، ساختمان اقشار، طبقه سوم) امکانپذیر خواهد بود.
وی بیان کرد: متقاضیان شرکت در بخش عکس می‌توانند در دو گرایش «خبری» و عکس «غیرخبری» شرکت کنند و در هر یک از رشته‌های بخش اصلی جشنواره یک نفر به عنوان برترین نفر برگزیده می‌شود.
کارآموزیان اظهار کرد: آثاری که در ضمایم استانی نشریات سراسری و خبرگزاری‌ها منتشر شده‌اند، مشروط به داشتن پروانه نمایندگی در زمان انتشار اثر، اجازه شرکت در جشنواره را دارند.
وی گفت: فعالان عرصه رسانه‌ای در خبرگزاری‌ها و سایت‌های اینترنتی معتبر و دارای مجوز دانشگاهها، حوزه‌های علمیه و سایر مؤسسات علمی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و مطابق با بازه زمانی و موضوعات ذکرشده، آثار خود را ارسال کنند.
دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان تأکید کرد: به آثاری که پس از انقضای مهلت مقرر، یعنی 31 شهریورماه 97 به کانون بسیج رسانه ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
انتهای پیام

captcha