مدیریت جهادی؛ اولین راهکار برای حل مشکلات امروزی جامعه
کد خبر: 3745415
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۸

مدیریت جهادی؛ اولین راهکار برای حل مشکلات امروزی جامعه

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابوحمزه با بیان اینکه همه مشکلات موجود در جامعه ما راهکار دارند، اظهار کرد: اولین راهکار آن مدیریت جهادی است، مسئولان ما بدانند که با مدیریت جهادی و انقلابی بسیاری از مشکلات در همه ارکان جامعه حل خواهند شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز یکشنبه، 18 شهریورماه در جمع مردم، بسیجیان، مسئولان و سران طوایف شهرستان قلعه‌گنج با اشاره به مشکلات موجود در جامعه و ایجاد جنگ روانی و اقتصادی توسط دشمان در سطح کشور گفت: دشمنان با ایجاد چنین شرایطی در کشور سعی دارند که رفع مشکلات کنونی جامعه و تمام مشکلات اقتصادی جامعه را به رهبری ربط بدهند.
وی افزود: دشمنان اسلام به این نتیحه رسیده‌اند که چیزی که اسلام را در طول این 40 سال نگه داشته رهبری است و هدفشان تضعیف حایگاه رهبری است و با هدف قرار دادن این جایگاه می‌خواهند حایگاه این ستون محکم کشور را تضعیف کنند.
ابوحمزه بیان کرد: نباید اجازه بدهیم دشمنان به خواسته‌های خود برسند این مردم همان هستند که 40 سال به پای انقلاب نشسته‌اند و تا آخرین نفس از انقلاب، اسلام و از آرمان‌های خود دفاع کرده‌اند و همچنان هم ادامه خواهند داد.
وی افزود: انقلاب ما در طول تاریخ گردنه‌های پر پیچ و خم و بسیار سختی را پشت سال گذشته است و عده‌ای در داخل و خارج کشور القأ می‌کنند که حل مشکلات جامعه در رابطه با آمریکا حل می‌شود ولی این افراد باید ببینند کشورهایی که با آمریکا رابطه دارند مانند عربستان، ترکیه و ... مشکلاتشان هیچگاه حل نشده که این موضوع جای سوال است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهارکرد: دشمن دستش را روی اشکالات و مشکلات جزئی جامعه گذاشته ما هزاران نقطه قوت داریم و در مقابله با افرادی که نقاط ضعف ما را هدف قرار داده‌اند ما باید نقاط قوت را به آنها نشان بدهیم.
وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند ما حقایق قبل از انقلاب و زمان پهلوی که آمریکایی‌ها بر کشور حکومت می‌کردند را بازگو کنیم، گفت: آیا از قبل انقلاب تا الان ما پیشرفتی در جامعه و در همین جنوب نداشته‌ایم، باید برویم از بزرگترهایمان سئوال کنیم و واقعیت‌های گذشته را جویا شویم تا بدانیم چه اقداماتی در این مناطق انجام شده است و متوجه شویم انقلاب برای این مردم چه‌کار انجام داده است و دشمن دوست ندارد این نکات دیده شود.
ابوحمزه با بیان اینکه مشکل دشمنان ما با اسلام است، گفت: هدفی که آمریکا و تمام دشمنان ما دنبال می‌کنند این است که ما اسلام ناب محمدی را رها کنیم ولی ما با وجود مردم بصیر و آگاه و روحانیون بصیر و شجاع و کسانی که از این اسلام دفاع کرده‌اند اجازه این کار را به آنها نخواهیم داد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: همه مشکلات موجود در جامعه ما راهکار دارند که اولین راهکار آن مدیریت جهادی است، مسئولان ما بدانند که با مدیریت جهادی و انقلابی بسیاری از مشکلات در همه ارکان جامعه حل خواهند شد.
ابوحمزه اظهار کرد: بیش از ۳۰ انبار احتکار در استان کرمان کشف شده است که بعضی از این انبارها نیازمندی‌های یک‌سال مردم استان را تأمین می‌کرد.
انتهای پیام

captcha