برترین‌های جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور معرفی شدند
کد خبر: 3745433
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

برترین‌های جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سی و سومین جشنواره قرآن و عترت کشور با معرفی برترین‌های این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد.

مسابقه قرآن و عترت دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان دادبه گزارش ایکنا از زنجان، آئین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان کشور روز گذشته، 18 شهریورماه با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار ‌و نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.
در بخش فیلم کوتاه ابراهیم طاهری از دانشگاه محقق اردبیلی عنوان نخست را کسب کرد؛ محمد صادق باقریان از محلات دوم شد و محمد امین هادیان از قم در جایگاه سوم قرار گرفت.
علی‌مهدی اوغلی از دانشگاه محقق اردبیلی، مسلم حیدری از تهران و علی نظرپور از دانشگاه شهید مدنی عنوان‌های اول تا سوم در شبکه‌های مجازی را از آن خود کردند.
در بخش طراحی پوستر امیرحسین اکبری از دانشگاه صنعتی شریف موفق شد رتبه نخست را کسب کند؛ شهریار محمدی از دانشگاه امام صادق(ع) دوم شد و حسین آقایی از دانشگاه صنعتی بیرجند در جایگاه سوم قرار گرفت.
در بخش نمایشنامه‌نویسی کسی حائز عنوان نخست نشد و الناز عافیت‌جو از تبریز مقام دوم را کسب کرد و سعید میرزایی از دانشگاه شهید مدنی سوم شد.
الهه بارونی‌نژاد از جهاد دانشگاهی خوزستان، حسین زارعی از  دانشگاه هنر اسلامی تبریز و سینا سلیمانی از دانشگاه محقق اردبیلی نفرات اول تا سوم در رشته نرم افزار بودند.
عنوان نخست رشته تلخیص کتاب به علی یوسفی از دانشگاه یزد رسید؛ فرزانه سیاوشی از دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه دوم را در این بخش کسب کرد و افشین عالی‌زاده از دانشگاه امام رضا(ع) رتبه سوم را از آن خود کرد.
در بخش مقاله نویسی وجیهه امیری از دانشگاه اصفهان جایگاه نخست را تصاحب کرد؛ حسین دولت‌دوست دوم شد و پرویز پرزور از دانشگاه محقق اردبیلی عنوان سوم را کسب کرد.
نفرات اول تا سوم در مسابقه دعا و مناجات در بخش خواهران به ترتیب سهیلا صالحی از اصفهان زهرا بخشی از دانشگاه سلمان فارسی و عاطفه‌سادات مهدوی از اصفهان بودند.
غضنفر فیاض از دانشگاه اصفهان، سید مصطفی میرصانعی از قم و محسن مصطفوی از دانشگاه رضوی نیز نفرات نخست تا سوم دعا و مناجات آقایان شدند.
در بخشی اذان کار مسعود شریفی از دانشگاه امام صادق(ع) بیش از همه نظر داوران را به خود جلب کرد و احسان رمزی خالص از دانشگاه رضوی دوم شد و وحید سازنده از دانشگاه بیرجند سوم شد.
در بخش عکاسی زینب فاضلی از ایوانکی، میکائیل صادقی از تهران و فائزه پیمانی از دانشگاه هنر اصفهان برترین عکس‌ها را ارائه دادند.
نفرات برتر رشته معرق و منبت کاری مرضیه سادات موسوی از دانشگاه صنعتی اصفهان، احمد دولتیاری از ارومیه و مریم همتی از ایوانکی بودند.
بنیامین مصطفی‌پور از مازندران، هاجر شفیعی‌پور از دانشگاه هنر اسلامی تبریز و سمیه زارع امیری از دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان نفرات برگزیده رشته تذهیب معرفی شدند.
در بخش خوشنویسی میثاق دانشور از موسسه آموزش عالی رشت حائز رتبه اول شد، نماینده‌ای از دانشگاه قم در جایگاه دوم قرار گرفت و مائده سعیدی از ایوانکی رتبه سوم را به دست آورد.
رتبه نخست در رشته نقاشی به لیلا صبری از دانشگاه هنر اسلامی تبریز رسید و فریبا اظهری از دانشگاه محقق اردبیلی دوم شد و ناهید محمدیاری از دانشکده ادیان و مذاهب عنوان سوم را کسب کرد.
داستان‌های سید علیرضا نبویان از دانشگاه امام صادق(ع)، سجاد عطایی از دانشگاه معارف اسلامی قم و زهرا حسینی از دانشگاه هنر اصفهان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.
در بخش فیلمنامه نویسی کسی نتوانست جایگاه نخست را تصاحب کند اما هادی جهانی خواه از بیرجند و رضوان پوریا از دانشگاه صنعتی صدرا مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در بخش شعر نیز ساجده جبارپور از تهران، مصطفی توفیق از دانشگاه فردوسی مشهد و آرزو سبزوار از دانشگاه علامه طباطبایی نفرات برتر این جشنواره شناخته شدند.
رتبه‌های اول تا سوم بخش آشنایی با سیره معصومان (ع) به فاطمه بیگدلی از دانشگاه علامه طباطبایی، صبا هدایتی‌فرد از سمنان و هانیه شیخی از شیراز رسید.
در بخش احکام نیز زهرا احسانی از دانشگاه اشرفی اصفهانی عنوان نخست را از آن خود کرد و مریم صالحیان و سهیل حسین‌زاده هر دو از اصفهان نفرات دوم و سوم شدند.
علی‌محمد صالحی از دانشگاه صنعتی اصفهان در رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن رتبه نخست را کسب کرد و نماینده‌ای از دانشگاه علامه طباطبایی دوم شد و محیا ملک‌قاسمی از دانشگاه تربیت مدرس عنوان سومی را به دست آورد.
رشته آشنایی با نهج‌البلاغه با برتری سجاد نیک‌مرادی از دانشگاه بوعلی سینا، فاطمه سادات میرهاشمی از دانشگاه علامه طباطبایی و مریم عربی از دانشگاه مالک اشتر همراه بود.
مهران پناهنده از دانشگاه صنعتی اصفهان، زهره رفیعی از شیراز و اکبر پور شمسی باز هم دانشگاه صنعتی اصفهان نفرات اول تا سوم رشته آشنایی با احادیث را تشکیل دادند.
در رشته آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه زهرا رفیعی از دانشگاه صنعتی اصفهان، هانیه احمدی از دانشگاه فردوسی مشهد و فاطمه حسین‌زاده از دانشگاه شهید مدنی به ترتیب اول تا سوم شدند.
در بخش سبک زندگی ایرانی اسلامی محمدرضا احدی از دانشگاه محقق اردبیلی صاحب عنوان نخست شد، زهرا سادات مشکاتی از حکیم سبزواری مقام دوم را کسب کرد و زهرا ملک محمدی از شاهد تهران سوم شد.
رشته حفظ موضوعی با برتری فرشاد فرهنگ از دانشگاه امام صادق(ع)، محمد علی محمدنیا و مریم صدری از پردیس فارابی قم همراه بود..
در رشته حفظ ۱۰ جزء خواهران محدثه شیخ‌دوست از دانشگاه شاهد و فایزه جلالی از دانشگاه شهید چمران به ترتیب اول و دوم شدند و مریم باقری از فردوسی مشهد و فاطمه عزیزی از اصفهان به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در بخش حفظ ۱۰ جزء آقایان نیز علی بهرامی‌پور از تهران، محمدرضا رحیمی از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و محمد مهدی مقدم از قم به ترتیب اول تا سوم شدند.
رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن بخش آقایان نیز با معرفی حسن حاجی حسینی از گیلان، علیرضا زرنوشی فراهانی از تهران و علیرضا اصلانی‌خواه از دانشگاه سهند تبریز به کار خود پایان داد.
در رشته حفظ کل عطیه تبیانیان و رضوانه باقری هر دو از دانشگاه الزهرا اول و دوم شدند و سمیه محمدیان‌فرد از دانشگاه بین‌المللی قزوین در جایگاه سوم قرار گرفت.
امید‌رضا رحیمی دانشجوی روشندل از گیلان رتبه نخست حفظ کل آقایان را از آن خود کرد و محمد رضا جاهدی‌نیا و محمد کریمی به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقیه حسنلو از دانشگاه علامه طباطبایی، لیلا احمدی از دانشگاه شهید چمران اهواز و زهرا حسین‌پور از دانشگاه مذاهب اسلامی در رشته قرائت ترتیل بانوان در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
در بخش قرائت ترتیل آقایان امیرطیب طالبی از اصفهان، حامد حسینی از دانشگاه علامه طباطبایی و سید رضا نجیبی از شیراز مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
زینب ضیا دوست از دانشگاه حکیم سبزواری زهرا مهوشیان از فردوسی مشهد و زهرا پورطهماسب نفرات اول تا سوم رشته قرائت تحقیق بانوان بودند.
در رشته قرائت تحقیق مردان نیز مجتبی محمدبیگی از دانشگاه قرآن و حدیث، علیرضا مهدی‌زاده از دانشگاه امام حسین(ع) و سید جواد هاشمی‌زاده از شیراز رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۱:۱۶
0
0
واقعا براشون مناسفم.این همه تلاش کردیم رتبه بیاریم.هزینه ای که کردیم برای این مسابقات ووقتی که گذاشتیم واقعا انصاف نبود که جوایزمونو ندن. الان نزدیک به 10 ماه گذشته ولی هنوز هدایا رو ندادن.
captcha