آغاز فاز دو و سه طرح مشاغل خانگی در کردستان
کد خبر: 3745449
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

آغاز فاز دو و سه طرح مشاغل خانگی در کردستان

گروه اجتماعی ــ جلسات هماهنگی بین متقاضیان رشته‌های مختلف ثبت‌نامی در طرح مشاغل خانگی در راستای اجرای فاز دو و سه این از روز گذشته، 18 شهریورماه در استان کردستان آغاز شد.

آغاز فاز دو و سه طرح مشاغل خانگی در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، در راستای اجرای فاز دو و سه طرح توسعه مشاغل خانگی، جلسات هماهنگی بین متقاضیان رشته‌های مختلف برگزار می‌شود که امروز، 18 شهریورماه نخستین نشست در رشته انیمیشن، با حضور متقاضیان ثبت‌نام شده برگزار شد.
پوریا شاهرخی، پشتیبان رشته انیمیشن در این جلسه با اشاره به اینکه رشته انیمیشن اگر منجر به کار حرفه‌ای شود می‌‌تواند از جمله شغل‌های پردرآمد دنیا به حساب بیاید، افزود: برگزاری کلاس محرک خوبی برای آشنایی و تا حدودی فراگیری کارآموزان است اما کار اصلی برعهده خود کارورزان قرار می گیرد.
شاهرخی با اشاره به متقاضیان ثبت‌نامی رشته انیمیشن طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی بیان کرد: همه افراد متقاضی آماتور بوده و نیاز به گذراندن دوره آموزشی در این مرکز دارند.
وی عنوان کرد: کلاس‌های انیمیشن در جلسات سه ساعتی برگزار می شود که چند جلسه آن مبانی نظری و آموزشی تدریس و جلساتی هم از مدت دوره کلاس های آموزشی انیمیشن به آشنایی و کار با نرم افزار «تری دی مکس» و سایر نرم افزارها اختصاص می‌یابد.
وی در پایان یادآور شد: ما آموزش‌ها را تا تولید انیمیشنی در حد چند ثانیه ادامه می‌دهیم و انتظار داریم در پایان دوره به هدف خود دست یابیم.
ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای از اهداف فاز دو طرح توسعه مشاغل خانگی است و در این جلسات، نیازهای آموزشی متقاضیان مشخص و برنامه‌ریزی آموزشی صورت می‌گیرد و با حضور تسهیلگران تحت خدمت توانمندسازی جهاددانشگاهی قرار می‌گیرند.
یادآور می‌شود؛ در این جلسات همچنین راه‌های اتصال به بازار متقاضیان با هدف کمک به فروش محصولات تولید شده کسب و کارهای خانگی نیز بررسی می‌شود.
انتهای پیام

captcha