هلال احمر؛ اصلی‌ترین بازوی کمک برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3745451
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

هلال احمر؛ اصلی‌ترین بازوی کمک برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

گروه اجتماعی - رئیس دبیرخانه شورای اجتماعی کشور گفت: از مهمترین نیرو‌هایی که در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های جدی و اساسی برداشته و در این زمینه جزو بازوان اصلی در کشور به شمار می‌رود جمعیت هلال احمر بوده است.

هلال احمر؛ اصلی‌ترین بازوی کمک برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایکنا از اردبیل، محمود حاجیان، رئیس دبیرخانه شورای اجتماعی کشور، روزگذشته، ۱۸ شهریورماه در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل، گفت: اجرای برنامه‌های مشارکتی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور از موارد اولویت‌دار بوده و در این زمینه اقدام می‌شود.
وی افزود: از مهمترین نیرو‌هایی که در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های جدی و اساسی برداشته و در این زمینه جزو بازوان اصلی در کشور به شمار می‌رود جمعیت هلال احمر بوده و انتظار می‌رود اقدامات این نهاد توسعه و گسترش یابد.
رئیس دبیرخانه شورای اجتماعی کشور جمعیت هلال‌احمر را از همیاران اصلی وزارت کشور در زمینه آموزش، اطلاع‌رسانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود مشارکت و تعامل این نهاد در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی بیش از گذشته تقویت شود تا بتوانیم شاهد دستیابی به اهداف در این حوزه باشیم.
حاجیان اجرای برنامه‌های مشارکتی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور را از موارد اولویت‌دار برشمرد و گفت: در این زمینه عملکرد هلال احمر مناسب و مطلوب بوده و با توجه به تاثیرگذاری برنامه‌های این نهاد در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی وزارت کشور و جمعیت هلال احمر با امضای تفاهم‌نامه همکاری اجرای برنامه‌های مشترک کاهش آسیب‌های اجتماعی را در دستو کار قرار داده‌اند.
رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این دیدار با بیان اینکه نگاه ما در جمعیت هلال احمر تک بعدی نیست، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر تنها در زمینه امداد و نجات فعالیت نمی‌کند بلکه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و مواردی از این قبیل هم فعالیت دارد.
معبودی با اشاره به اینکه برنامه‌های تدوین شده در تفاهم نامه همکاری وزارت کشور و جمعیت هلال احمر را در استان اردبیل هم اجرا می‌کنیم، افزود: برنامه‌های مختلفی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، فرزندپروری، کارآفرینی و ... را در سطح استان اردبیل اجرا کرده‌ایم و این دوره‌ها و برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha