برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در نهاوند
کد خبر: 3745486
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در نهاوند

گروه فرهنگی ــ یک عضو گروه هنرمندان نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی از برپایی نمایشگاهی از آثار تلفیقی هنر ایرانی و مدرن به شکل‌های هنر سقاخانه‌ای و پشت شیشه‌ای 10 هنرمند در شهرستان نهاوند خبر داد.

برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی با هنر سقاخانه‌ای در نهاوند

مبینا زمانیان، یکی از اعضای گروه هنرمندان نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از برگزاری این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) نهاوند خبر داد.
وی ادامه داد: این نمایشگاه صنایع دستی با همکاری ده نفر از هنرمندان جوان و باذوق نهاوندی که اکثراً شاگردان استاد صفی منش هستند برگزار شده است. آثار به نمایش گذاشته شده در سبک‌های مختلف رئال و انتزاعی و تلفیقی از هنر ایرانی و مدرن به شکل های هنر سقاخانه‌ای و پشت شیشه‌ای عرضه شده‌اند.
زمانیان با بیان اینکه سعی بر متفاوت بودن کارها بوده است، عنوان کرد: با این هدف موضوع نمایشگاه را آزاد انتخاب کردیم که ذهن مخاطب به چالش کشیده شود، تا آزادانه به بیان نظرات خود بپردازند.
وی با تأکید بر اینکه این گروه هنری نمایشگاه دیگری را برگزار خواهند کرد بیان کرد: تابلوهای تزئینی الهام گرفته از رمان‌هایی است که نقاش خوانده است و طرح‌ها با استفاده از زغال، رنگ روغن، گواش و مدادرنگی کشیده شده‌اند، گردنبدهای ساخته شده به دست هنرمندان به شعرهای ایرانی مزین شده‌اند.
یادآور می‌شود، اعضای هنری این نمایشگاه مبینا زمانیان، حسام‌الدین صفی منش، محمدعلی نهاوندیان‌پور، مهتاب سوری، زهرا نادری، لیلا بحیرایی، علی شهبازی، آتنا شهبازی، عطیه میرزایی و ندا طاهری هستند.
انتهای پیام 

captcha