افزایش حضور گردشگران خارجی در امامزاده محمد هلال‌بن علی(ع)
کد خبر: 3745532
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

افزایش حضور گردشگران خارجی در امامزاده محمد هلال‌بن علی(ع)

گروه اجتماعی - مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده محمد هلال‌بن علی(ع) آران و بیدگل از افزایش 20 درصدی حضور گردشگران خارجی‌ در این مکان معنوی خبر داد.

افزایش حضور گردشگران خارجی، در امامزاده محمد هلال بن علی(ع)

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سیدجواد تکیه، مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده محمد هلال‌بن علی(ع) آران و بیدگل اظهار کرد: از فروردین امسال تاکنون، 10 هزار گردشگر خارجی، از آستان مقدس حضرت محمد هلال‌بن علی(ع) دیدن کرده‌اند.
وی با اشاره به این که میانگین روزانه حضور گردشگران خارجی از این آستان مقدس 80 گردشگر است بیان کرد: بازدید کنندگان حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع)، بیشتر از کشورهای هلند، ایتالیا، فرانسه، اندونزی و مالزی هستند.
مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده محمد هلال‌بن علی(ع) آران و بیدگل در ادامه اضافه کرد: برنامه‌هایی برای تبدیل این آستان مقدس، به قطب گردشگری مذهبی کشور در حال تدوین است که امیدواریم به زودی اجرا شود.
سید جواد تکیه با تاکید به اینکه، به تصویر کشیدن حرم مطهر و نورانی حضرت محمد هلال‌بن علی(ع) در رسانه‌ها و پایگاه‌های اینترنتی خارجی، نقش مهمی در معرفی این آستان مقدس داشته یادآور شد: مجله فرانسوی تراول ، در سال‌های اخیر، آستان مقدس این امامزاده عظیم الشان را به عنوان چهل و هشتمین مکان با ارزش و دیدنی دنیا معرفی کرده بود.
وی با اظهار تاسف از عدم وجود امکانات اقامتی در شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد: ساخت زائرسرا و هتل باید در اولویت کار مسئولان شهرستان قرار بگیرد.
مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده محمد هلال‌بن علی(ع) آران و بیدگل گفت: شهرستان آران و بیدگل، با جمعیت بیش از 103هزار نفر، در شمال استان اصفهان واقع شده است.
انتهای پیام

captcha