۳۳۸۵ مددجوی جدید وارد گردونه حمایتی کمیته امداد خراسان‌شمالی شدند
کد خبر: 3745542
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

۳۳۸۵ مددجوی جدید وارد گردونه حمایتی کمیته امداد خراسان‌شمالی شدند

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: سه هزار و ۳۸۵ مددجوی جدید طی سال جاری وارد گردونه حمایتی این نهاد شده و از مزایای آن در ابعاد مختلف بهرمند خواهند شد.

3385 مددجوی جدید وارد گردونه حمایتی کمیته امداد خراسان‌شمالی شدند

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: باید طبق قانون هر سال تعدادی از مددجویانی را که به توانمندی رسیده اند از گردونه حمایت خارج کرده و در کنار آن مددجوی جدید نیز جذب کنیم.
وی با بیان اینکه ورودی کمیته امداد را نبسته‌ایم، افزود: طی پنج ماه سال جاری سه هزار و 385 مددجوی حمایت در گردونه این نهاد قرار گرفته و در بخش های اشتغال، ازدواج، مستمری و دیگر موارد خدمات دریافت می‌کنند.
اهرابی با اشاره به این که سال گذشته 32 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد بودند و پس از پالایش به 29 هزار نفر رسیدند، گفت: امسال با جذب ورودی‌های جدید آمار خانوارهای تحت پوشش این نهاد به 32 هزار و 473 مورد افزایش یافت که 21 هزار و 643 مددجو شهری و34 هزار و757 مددجو روستایی هستند.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 20 هزار زن سرپرست خانوار که به دلایلی همانند فوت همسر، طلاق، بدسرپرستی یا زندانی و بیماری همسر به اجبار مسئولیت زندگی را برعهده گرفته اند از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

captcha