هدف دشمن، خدشه‌دار کردن رویدادهای فرهنگی و سیاسی کشور است
کد خبر: 3745546
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

هدف دشمن، خدشه‌دار کردن رویدادهای فرهنگی و سیاسی کشور است

گروه اجتماعی - مشاور عالی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: دشمنان می‌خواهند رویدادهای فرهنگی و سیاسی کشور را تحت تاثیر قرار دهند.

هدف دشمن، خدشه دارکردن رویدادهای فرهنگی و سیاسی کشور است

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حسین رجبی، مشاور عالی استاندار خراسان‌جنوبی، صبح امروز 19 شهریور، در همایش نکوداشت و پیشکسوتان جهاد و انقلاب در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز هجمه‌های بسیاری علیه فرهنگ و اقتصاد کشور وجود دارد.
وی با بیان اینکه دو رویداد فرهنگی و سیاسی در استان برگزار می‌شود، افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رویداد سیاسی و کنگره دو هزار شهید، دو رویداد فرهنگی است که در استان برگزار می‌شود.
مشاور عالی استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: ابرقدرت‌ها و ترامپ با یاوه‌گویی‌های خود می‌خواهد این رویدادهای فرهنگی و سیاسی را تحت تاثیر قرار دهند.
رجبی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس اکثر نوجوانان و جوانان در صف حضور در جبهه‌های مقاومت قرار بودند و از همدیگر برای حضور در مناطق جنگی سبقت می‌گرفتند.
وی ادامه داد: جوانان با نداشتن تسلیحات و امکانات لازم در مقابل ابرقدرت‌های تا دندان مسلح ایستادگی کردند و عاشقانه در جبهه‌ها حضور داشتند و یک وجب خاک را به دشمن ندادند.
مشاور عالی استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: باید وحدت و انسجام در کشور بیشتر از گذشته وجود داشته باشد و شکاف در میان مسئولان و مردم ایجاد نشود.
انتهای پیام

captcha