اجرای ۲۰۰ ویژه‌برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در قزوین
کد خبر: 3745549
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

اجرای ۲۰۰ ویژه‌برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در قزوین

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ برنامه در شهر قزوین اجرا می‌شود که یکی از شاخص‌ترین آن تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه سردار آزادگان خواهد بود.

تجمع 20 هزار نفری در قزوین/ 200 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در قزوین برگزار می‌شود

 به گزارش ایکنا از قزوین، ‌داود بهرامی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در نشست خبری به‌منظور تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پیش از ظهر امروز، 19 شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: اگر این ایام را یادآوری نکنیم با گذشت زمان هویت خود را از دست خواهیم داد.
وی ادامه داد: جنگ تحمیلی در سال 67 به اتمام نرسید بلکه در هر دوره‌ای قالب و رویکرد خود را تغییر می‌دهد و در اشکال مختلف بروز داده می‌شود.
بهرامی تصریح کرد: ما در دوران 8 ساله جنگ تحمیلی با دستان خالی در مقابل دشمنان ایستادیم اما به پشتوانه ایمان و اعتقاد به خداوند در کنار هدایت رهبری معظم و پشتیبانی ملت توانستیم پیروز این میدان باشیم.
این مسئول یادآور شد: جنگ امروز در حوزه اقتصادی و روانی است و می‌توان با بهره از درس‌های دوران دفاع مقدس ایستادگی را در مقابل دشمن فرا گرفت.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته دفاع مقدس از سوی این ناحیه گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در طول این هفته در نظر گرفته شده است.
وی افزود: آغازگر برنامه‌های این هفته که از 31 شهریور تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت، رژه نیرو‌های مسلح خواهد بود و یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین این برنامه‌ها نیز تجمع 20 هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه سردار آزادگان در پنجم مهر است.
بهرامی با اشاره به اجرای برنامه‌های بصیرتی، یادواره شهدا و آبروی محله در هفته دفاع مقدس اعلام کرد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام‌جمعه، غبارروبی مزار شهدا، نشست‌های بصیرتی در مدارس، ادارات و کارخانه‌ها، اعزام راویان فرهنگ دفاع مقدس به مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی، پیاده‌روی، برپایی نمایشگاه عکس و نواختن زنگ مقاومت و شجاعت از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در طول هفته دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام

captcha