یادواره ۴۰ شهید والامقام شهر شلمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3745562
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
با سخنرانی نماینده ولی فقیه در گیلان؛

یادواره ۴۰ شهید والامقام شهر شلمان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ جانشین دبیر ستاد یادواره شهدای شهر شلمان از برگزاری یادواره ۳۹ شهید والامقام دفاع مقدس این شهر و یک شهید مدافع حرم خبر داد و گفت: این یادواره ۲۲ شهریورماه در شهر شلمان برگزار خواهد شد.

یادواره 40 شهید والامقام شهر شلمان برگزار می شود

برنج کار، جانشین دبیر ستاد یادواره شهدای شهر شلمان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره اهمیت بزرگداشت شهدا، اظهار کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و اجر و ثواب دنیوی و اخروی دارد.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش مملکت ریشه در فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا دارد، تصریح کرد: هرچه داریم از شهدا داریم و لذا وظیفه انسانی و اسلامی و شرعی و عرفی ماست که فرهنگ ایثار و شهادت را به جامعه منتقل کنیم.

جانشین دبیر ستاد یادواره شهدای شهر شلمان، از برگزاری یادواره 39 شهید والامقام دفاع مقدس این شهر و یک شهید مدافع حرم خبر داد و گفت: شهید «مرتضی حسین پور شلمانی» فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون در سوریه و فرمانده شهید «محسن حججی» بود که سال گذشته در سوریه به شهادت رسید.

برنج کار آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت را سخنران این مراسم معنوی دانست و خاطرنشان کرد: یادواره از ساعت 16:30 تا 18:30 روز پنجشنبه، 22 شهریورماه در گلزار مطهر بقعه سیدعلی کیای شهر شلمان با مداحی برادر سید‌ایمان حسینی از مازندران برگزار می شود.

انتهای پیام

captcha