مدیرکل جدید مدیریت بحران خراسان‌شمالی منصوب شد
کد خبر: 3745607
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

مدیرکل جدید مدیریت بحران خراسان‌شمالی منصوب شد

گروه اجتماعی ــ طی حکمی از سوی استاندار، مدیرکل جدید مدیریت بحران خراسان‌شمالی منصوب شد.

مدیرکل جدید مدیریت بحران خراسان‌شمالی منصوب شد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا رجب‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری طی جلسه‌ای ضمن معرفی مدیرکل جدید مدیریت بحران استان و قدردانی از تلاش‌های مجموعه مدیران گذشته مدیریت بحران استان، اظهار کرد: در این اداره‌کل، آینده نگری و اتخاذ تصمیمات مدبرانه برای مواجهه با بحران‌های احتمالی، ضروری است.
وی لزوم برنامه‌ریزی و دوری از روزمرگی، ارتقای برنامه‌های آموزشی و برگزاری مانورهای آمادگی بحران با هدف سنجش و ارزیابی و تقویت عملکرد دستگاه‌ها در این حوزه را گوشزد کرد، افزود: تقویت تعامل با مدیران استانی و فرا استانی و جذب اعتبارات بیشتر برای خراسان‌شمالی که جزو استان‌های پرمخاطره محسوب می‌شود، از دیگر انتظارات از مدیرکل مدیریت بحران استان است.
وی بهره گیری حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها برای افزایش آگاهی عمومی در حوزه مدیریت بحران و حوادث را نیز مورد تاکید قرار داد و پیاده کردن فرآیند تصمیم سازی و تصمیم گیری مشارکتی با نگاه به بدنه کارشناسی و درنظرگرفتن مطالبات ذینفعان و مردم را خواستار شد.
رجب زاده برارتباط بیشتر با مدیران ارشد و میانی و استفاده از تجارب مدیران کل پیشین مدیریت بحران تاکید کرد.
وی با قدردانی از تلاش‌های لعل قادری در سمت سرپرستی مدیریت بحران استان، حکم انتصاب جواد نظری را اعطا کرد.
یادآور می‌شود، نظری کارشناس ارشد عمران- سازه بوده و پیش از این در سمت‌هایی همانند مسئول دفتر فنی، معاون دفتر بازرسی و کارشناس مسئول مدیریت بحران استانداری خدمت کرده است.

انتهای پیام

captcha