اسلام به برکت خون شهیدان کربلا ماندگار شد
کد خبر: 3745639
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
امام جمعه کوهبنان:

اسلام به برکت خون شهیدان کربلا ماندگار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری گفت: امام حسین(ع) تمام امورات و کارهایش را به خاطر خدا انجام داد و جانش را در طبق اخلاص قرار داد. بنای بنی‌امیه و بنی‌عباس بر حذف اسلام بود که خون شهیدان کربلا اسلام را حفظ کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری امام جمعه کوهبنان، 19 شهریورماه در مراسم نماز وحدت این هفته که در اداره برق این شهرستان برگزار شد، گفت: در آخرین روز از ماهی قرار داریم که متعلق به آقا امیرالمؤمنین(ع) بود و در آستانه ماه محرم قرار داریم.
وی بیان کرد: اولین ماه حرام را در پیش داریم، ماهی که عبادات خاص دارد و باید حرمت این ماه را داشته باشیم و تلاش کنیم خودمان را به سرور و سالار شهیدان نزدیک کنیم.
امام جمعه کوهبنان گفت: محبت و زیارت امام حسین(ع) متعلق به خداست، لذا جا دارد هر روز مجالس زیارت عاشورا در ادارات برگزار شود چون ما به ذکر خدا و توسل به اهل بیت(ع) نیاز داریم.
وی بر حضور مدیران ادارات در مجالس ماه محرم و صفر در کنار مردم، تأکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی از محرم و صفر نشأت گرفته است. امام حسین(ع) تمام امورات و کارهایش را به خاطر خدا انجام داد و جانش را در طبق اخلاص قرار داد و لذا اسلام به برکت خون شهیدان کربلا ماندگار شد، چون بنای بنی‌امیه و بنی‌عباس بر حذف اسلام بود که خون شهیدان کربلا اسلام را حفظ کرد.
وی اظهار کرد: اسلام به‌وسیله پیامبر اعظم(ص) ایجاد و توسط امام حسین(ع) جاودان شد، این جاست که هر روز بر تعداد دوستان و دشمنان حضرت ابا‌عبداللهالحسین(ع) افزوده می‌شود. دشمنان با محافل و مجالس حسینی و نذورات مخالف هستند.
امام جمعه کوهبنان عنوان کرد: هر جا برکتی است به واسطه وجود امام حسین(ع) است؛ تلاش کنیم مجالس حسینی با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شوند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha