مردمی بودن؛ اصل مهم برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3745643
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

مردمی بودن؛ اصل مهم برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی ــ استاندار البرز گفت: باید مردمی بودن در اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به عنوان یک اصل مهم رعایت شود.

مردمی بودن؛ اصل مهم برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

محمدعلی نجفی، استاندار البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب و عملکرد نظام سد محکمی ‌برابر تخریب‌های چند صد رسانه خارجی معاند محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه برخی از رسانه‌های داخلی نیز ناآگاهانه زمینه سوءاستفاده دشمنان نظام را فراهم می‌کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سخنرانی اخیر خود، زوایای مختلف برنامه‌های دشمنان را تشریح کردند که باید از این اندیشه برای خنثی کردن دسیسه‌های استکبار استفاده کرد.
استاندار البرز در بخش دیگری گفت: برگزاری کنگره ملی شهدا به میزبانی استان البرز نیز اقدام ارزشمندی در جهت تبیین و تشریح ازخودگذشتگی‌ها و دلاورمردی های شهدا، ایثارگران و آزادگان سرفراز کشورمان است که باید این فرصت را مغتنم دانست.
نجفی بابیان اینکه دشمنان برنامه‌ریزی دقیقی در راستای تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت کرده‌اند و درصدد اعمال نقشه‌های شوم خود هستند، گفت: چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور گسترده مردمی جشن می‌گیریم و این به‌ویژه با حضور فعال و پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان بارنگ و بوی خاصی محقق می‌شود.
وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان سؤالات بسیاری در خصوص انقلاب اسلامی دارند، افزود: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با محوریت تنویر افکار عمومی و به‌ویژه نسل چهارم انقلاب نسبت به اهداف انقلاب اسلامی باشد.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: دشمنان نظام با بهره‌برداری از فضای مجازی، درصدد پیاده‌سازی اهداف مخرب خود علیه نظام هستند ازاین‌رو با تفسیر قرآن می‌توان ‌برابر بسیاری از این توطئه‌ها ایستاد.
نجفی گفت: در یک سال اخیر اقدامات بزرگی در راستای رونق اقتصادی و تقویت زیرساخت‌های عمرانی البرز صورت گرفته است که بااطلاع رسانی دقیق، مردم از خدماتی که دولت در این شرایط سخت ارائه می‌دهد، آگاه می‌شوند.
انتهای پیام

captcha