بهره‌گیری از هزاران مبلغه در ایام محرم/ برپایی 4 نشست اربعینی
کد خبر: 3745660
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه خواهران خبر داد:

بهره‌گیری از هزاران مبلغه در ایام محرم/ برپایی 4 نشست اربعینی

گروه حوزه‌های علمیه ــ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران از به کارگیری و اعزام هزاران مبلغه به استان‌های مختلف کشور جهت ایام تبلیغی محرم خبرداد.

بهره‌گیری از هزاران مبلغه در ایام محرم/ برپایی 4 نشست اربعینیمعصومه ظهیری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: برنامه‌های حوزه خواهران در چند بخش در این ایام دنبال می‌شود که یکی از آن‌ها به کارگیری و بهره‌مندی و اعزام مبلغات در ایام محرم به استان‌های مختلف کشور است.

وی با اشاره به فارغ‌التحصیلی بیش از 40 هزار طلبه خواهر و احصاء بیش از 12 هزار نفر و تشکیل بانک فارغ‌التحصیلان، بیان کرد: آماردقیقی از میزان مبلغاتی که امسال مشغول تبلیغ می‌شوند ندارم ولی قطعا چندهزار نفر از این مجموعه در مدارس، مجالس زنانه و ... به تبلیغ خواهند پرداخت.

ظهیری تصریح کرد: گروه دوم مبلغات کسانی هستند که با همسرانشان به مناطق مختلف کشوراعزام می‌شوند که این کار در قالب هیئات خواهران و از سوی بسیج و نهادهای دیگر دخیل انجام می‌شود.

معاون حوزه خواهران عنوان کرد: بخش دیگر برنامه‌های ما از آغاز سال تحصیلی حوزه یعنی دهه دوم محرم به صورت سازماندهی شده انجام خواهد شد و مبلغات در خوابگاه‌های دانشجویی و در مدارس و ... به تبلیغ می‌پردازند.

ظهیری گفت: برپایی نشست‌های تخصصی به مناسبت اربعین یکی دیگر از فعالیت‌هایی است که شروع شده و 4 نشست در قم، تهران و اصفهان قبل از اربعین و با هدف تبیین موضوعات مرتبط برگزار می‌کنیم.

وی افزود: کارگروه بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین قم و کشور به حوزه خواهران واگذار شده و در این قالب نیز خادم الزائرین و مبلغاتی برای این هدف به کار گرفته می‌شوند.

انتهای یپام

captcha