فعالیت ۷ هزار و ۴۵۵ همیار محرم در مراسم‌ عزاداری حسینی
کد خبر: 3745662
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

فعالیت ۷ هزار و ۴۵۵ همیار محرم در مراسم‌ عزاداری حسینی

گروه اجتماعی ــ معاون عملیات فرماندهی انتظامی البرز گفت: در ایام عزاداری سالار شهیدان هفت هزار و ۴۵۵ همیار محرم در دو هزار و ۴۸۵ هیئت مذهبی با پلیس همکاری می‌کنند.

فعالیت 7هزار و 455 همیار محرم در مراسم‌های عزاداری حسینی

به گزارش ایکنا از البرز، علی کشوری، معاون عملیات فرماندهی انتظامی البرز امروز، 19 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شروع ماه محرم و برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله حسین(ع)، 7 هزار و 455 همیار محرم در دو هزار و 485 هیات مذهبی با پلیس همکاری دارند.
وی افزود: پلیس همیار محرم در هیات‌های مذهبی مسئولیت نظم بخشی در معابر و مکان‌های عزاداری را برعهده دارد.
این مسئول بیان کرد: هماهنگی و تعامل با کلانتری‌های محل برای جلوگیری از ترافیک در معابر در زمان حرکت دسته‌های عزاداری، هماهنگی در استقرار ایستگاه‌های صلواتی، ارتباط مستمر با پلیس و اعلام موارد تخلف از دیگر وظایف پلیس همیار محرم در هیات‌های مذهبی است.
کشوری گفت: هیئات‌ عزاداری هنگام حرکت در معابر برای پیشگیری از بروز راهبندان از یک بخش ازخیابان تردد تا مسیر برای عبور و مرور وسایل نقلیه باز باشد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی البرز خاطرنشان کرد: نظم بخشی ایستگاه‌های صلواتی یکی ازمهم‌ترین برنامه‌های امسال بود که باید از برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط در معابر و میادین پرتردد خودداری تا از بروز اختلال در عبور مرور خودروها و ایجاد راهبندان جلوگیری شود.
وی تأکید کرد: مسئولان هیات‌های عزاداری استان موظفند هرگونه حرکت منجر به بی‌نظمی را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.
انتهای پیام

captcha